לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Yes, im a natural blue


Perfection suffices

Avatarכינוי: 

בת: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

הדבר הטראגי היחיד שיצא מסוף העולם


הוא שלא יהיה יותר צ'יזי פרייז :(

 

ברור שכל השבוע אני ארגיש בודדה ועצובה כי אין לי עם מי לדבר בלילה על היום שהיה וללכת לישון עם חיוך מתוק של ידיעה שלמישהו אכפת, ואז בסופ"ש פתאום יהיה מבול (ליטרלי :P) של בחורים שמצד אחד יעשה לי טוב על הנשמה ומצד שני יבלבל אותי מאוד.

אפשר קצת איזון, יקום?

מה שכן משמח אותי זה שמסתבר שלא נגמר לגמרי עם הזקן. אמנם פישלתי אבל הוא חשב עלי בזמן שהיה בחו"ל ונראה שהוא לא תקע את המסמר האחרון בקבר של יחסינו הקצרצרים.

יש גם מצב לאיזה משהו עם שבדי(!!!), שמי שמכיר אותי יודע כמה הייתי אובססיבית למדינה הזו פעם, אבל הבעיה שלבנים הם פשוט לא הטעם שלי :(

אבל.. שבדי! אין סיכוי שאני לא מנסה לפחות. מה גם שההתנהלות של האירופאים ממש גורמת לי לרצות לא לצאת עם אף ישראלי יותר לעולם.

אפילו ש... הפלפליות של הישראלים בהחלט עושה לי את זה.

כאמור, אני בחורה לא החלטית בעליל. שמישהו יגאל אותי מייסורי כבר :P

 

אתמול היה ממש נחמד. הייתי מהאמיצים שיצאו במזג האוויר המטורף (וכן, נרטבתי ועפתי ברוח. וכן, לגמרי היה שווה את זה). בהתחלה לבית קפה ממש נחמד עם ידיד מהעבודה וחבר שלו ואיזו בחורה סטלנית מהתחת. עישנו ועשינו תחרות תשחצים. אח"כ פגשתי חברה ואכלנו סביצ'ה ושתינו קוקטיילים באיזה מקום חביב ופלצני (ומפנק בצ'ייסרים) ומשם המשכנו למייקס פלייס כדי לספק את תאוותנו לצ'יזי פרייז ואז הביתה.

בבית חיכו לי השותפים עם חבר שלהם וגררו אותי לשתות איתם צ'ייסרים של ויסקי. אין לי מושג כמה שתיתי (ואני מתעבת וויסקי), אבל זה היה הרבה ונגררתי לשיחה פילוסופית עם החבר ופרשתי לישון (לא לפני שירדתי על מנת רביולי מהעבודה שהייתה לי במקרר).

 

התעוררתי בשלווה ובשלום אחרי לילה עם מלא חלומות מעניינים.

מה קורה איתכם?

נכתב על ידי , 21/12/2012 12:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSupervixen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Supervixen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)