לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Yes, im a natural blue


Perfection suffices

Avatarכינוי: 

בת: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2013

"בחורה שיכולה לשתות יותר ממני, אדיר"


אז מסתבר שיש לי קיבולת אכוהול גבוהה למדי, ולא שמתי לב כ"כ.

מתעוררת הבוקר ליד הבחור והוא אומר שיש לו הנגאובר, ואני צוחקת עליו כי שתיתי יותר ממנו ואני מרגישה מצוין.

כמה שתית?

5 צ'ייסרים של וויסקי, ואת?

-בערך 8 צ'ייסרים של ערק וליטר בירה (כשחישבתי את זה ממש הופתעתי...)

אבל בטח התחלת לפני, אני שתיתי בחצות

-התחלתי גם לקראת חצות והמשכתי עד 3

אבל בטח אכלת עם זה

-אכלתי פעם אחרונה בארבע בעבודה

טוב, את רוסיה! מה את רוצה ממני?!

מוציא לשון

אני לא למרי מבינה את ההגיון של איך שתיתי כמות באמת גדולה (במיוחד יחסית אלי) ועוד ערק זול (כשהוא שתה וויסקי ממש יקר) ואני באמת מרגישה בסדר גמור. אפילו לא מיני הנגאובר. הנזק היחיד מאתמול הוא שהאוזניים שלי עדיין מצלצלות והשיער שלי מריח כמו מאפרה :\

אבל היה אדיר. פשוט אדיר. אני והידיד השתוללנו המון והבחור הצטרף עם חבריו ורקדנו כולנו יחד. בסוף חזרתי עם הבחור אליו הביתה כשאני שתויה למדי ועדיין הצלחתי להתאפק ולא לשכב איתו. פשוט הלכנו לישון יחד (אחרי מלא מזמוזים שדי הטריפו אותו :P). לא יודעת מה יש לי... אני ממש נהנית מלבנות את המתח הזה בינינו ולא לשכב איתו עדיין. מעניין מתי אשבר.

זה גם יהיה קצת סליזי מצדי לשכב איתו כשהיום אני נפגשת עם היזיז (וזה בכלל לא סליזי להתמזמז בחמישי עם בחור ממסיבה א', בשישי עם הבחור ממסיבה ב' ובשבת עם היזיז... meh).

בכל מקרה, הבחור הוא בדיוק מה שאני צריכה כרגע. הוא מסתכל עלי במבט של "בא לי לטרוף אותך" עם העיניים הירוקות המדהימות שלו (אני מה זה לא רגילה לזה... אני זו עם העיניים הבהירות והיפות! אל תגנוב לי את התפקיד!), לא מוריד ממני את הידיים, מחמיא לי וגורם לי להרגיש ממש טוב.

הבעיה שהוא עדיין די משעמם וכבר עולות לי מחשבות של "אפשר לשנות את זה", אבל יש לי בעיה עם חשיבה מהסוג הזה. לא נכנסים לקשר עם אג'נדה לשנות את הבנאדם שמולך...

 

ועוד הישג שאני חייבת להתרברב בו- אתמול לפני שיצאתי עישנתי עם השותפים וחבריהם, ואז נזכרתי שאני צריכה להתאפר ועשיתי אייליינר מושלם כשאני פצוצה רצח. זה כשרון!

 

איזה כיף שמזג האוויר נהיה שפוי שוב. אני עם החלון פתוח לגמרי וכ"כ יפה בחוץ. תיכף אצא לרוץ אחרי מלא זמן שלא עשיתי את זה (נקרעו לי הנעליים בקטע הומלסי למדי ואז מזג האוויר נהיה זוועה) ואני אשכרה ממש מתרגשת לקראת זה.

תהנו מהשבת היפיפיה הזו.

:)

נכתב על ידי , 12/1/2013 14:17  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSupervixen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Supervixen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)