לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Yes, im a natural blue


Perfection suffices

Avatarכינוי: 

בת: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2013

כבד


אז אולי קצת נכנסת לי ללב

וזה קשה לי עם זה שאולי לא בא לך עלי בכלל

אני יכולה לוותר עליך, כמו על כולם, אבל לא בא לי

בא לי שתפסיק עם האדישות

ושאני אפסיק ליפול על בחורים אדישים

כי אדישות זה התפקיד שלי

אל תגנבו לי את התפקיד

 

פשוט... תשבור את החומה של הצחוקים. תראה משהו אמיתי יותר. תשחיל איזו מילה יפה בין כל בדיחות הזרע (שאני מאוד נהנית מהן, שלא תבין לא נכון).

ותפנה זמן כדי לפגוש אותי, כי אני מתגעגעת לנשיקות שלך ולאיך שאתה מצחיק אותי עד שכואבת לי הבטן. אני מוכנה לפנות זמן בשבילך.

תעשה לי טוב על הלב, מבטיחה לנסות לעשות לך בחזרה.

 

 

ובנושא אחר לגמרי- אחרי חמישה ימים רצופים של ריצות אינטנסיביות התחילו לי כאבים של שברי מאמץ, כל הזין לי. אם זה לא עובר בקרוב מאוד אני אצטרך לצמצם באוכל ולא בא לי. להתאמן ולהתחטב כתוצאה מזה הרגיש הכי טוב בעולם- הרגשתי חזקה ואנרגטית (והריצות היו הפסקות מבורכות מהלימודים), ולרזות מתוך רעב זה חרא. זה חולשה ועייפות וקרנקיות, אבל ב22 לחודש אני צריכה לחשוף חלק נכבד מגופי ולפזז ליד הרבה אנשים, וכדי להרגיש טוב עם עצמי כשאני עושה את זה אני צריכה להיראות לא פחות ממושלם.

 

הולך להיות שבוע קשה, אז אני הולכת לחתום את הסופ"ש בבירה עם אנשים חדשים (וכיפיים, בתקווה).

צ'ירס.

 


נכתב על ידי , 9/2/2013 22:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSupervixen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Supervixen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)