לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Yes, im a natural blue


Perfection suffices

Avatarכינוי: 

בת: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2016

שנה שלא אשכח לעולם


רציתי להספיק ולסכם את 2015 לפני שהיא נגמרה אבל לא הספקתי

אני עובדת הרבה יותר מדי, אבל זה היה צפוי עם הקידום והנטיות הוורקהוליקיות שלי

כרגע אני ממשיכה עם זה במרץ, אבל בקרוב הבחור שחולק איתי את התפקיד יחזור מחו"ל ואני אוכל לחזור לאזן את חיי קצת

אם תשאלו אותי מה עשיתי בשבועות האחרונים באמת שכל מה שיעלה לי לראש זה עבודה ושינה (פלוס התפרצות של דלקת ותגובה אלרגית לאנטיביוטיקה, שאגב לא מנעו ממני להמשיך לעבוד) (אה, וגם היה קצת סקס פה ושם)

בגדול, כנראה שזו הייתה השנה הכי משמעותית בחיי

התחלתי אותה בתהום עמוקה של ייאוש ושנאה אמיתית לחיים שלי וכל מה שבהם

הגעתי לנקודת שבירה לקראת סוף פברואר ופשוט עזבתי הכל- את החבר, את העבודה ואת הדירה

ארזתי מוצ'ילה וטסתי למזרח לטיול שחלמתי עליו כבר שנים ולא יודעת מאיפה היה לי את האומץ לצאת אליו פתאום ככה באמצע החיים

חזרתי ממנו אדם חדש לחלוטין עם ניצוץ בעיניים וחוויות שמעלות לי דמעות של אושר כל פעם כשאני נזכרת בהן

חזרתי לגור בתל אביב והתחלתי עבודה שאני ממש אוהבת ושהיו מבסוטים ממני מספיק כדי להציע לי משרה ניהולית אחרי חודש

הדבר היחיד שלא קרה השנה הזו הוא זוגיות

אפילו לא משהו קרוב

יצאתי לדייטים שלא הזיזו לי, אפילו יצאתי עם כמה בחורים לתקופה קצרה

אבל כלום

אפס ריגוש

עכשיו יש לי איזה קראש קטן על מישהו, אבל לא חושבת שזה אמיתי

אני לא באמת פתוחה לזוגיות כרגע ובאמת שאין לי זמן ומקום בחיים למישהו נוסף

אז עד שיבוא מישהו באמת מדהים שיהיה שווה לפנות עבורו נתח בחיי- אני בסדר עם להיות לבד

באמת שעם כל מה שחוויתי בשנה הזו המחסור בחבר לא מורגש

 

חזרתי אחורה לנסות לראות מה עשיתי בחגיגות השנה שעברה ולא היה שום תיעוד, אני מניחה שלא באמת עשיתי כלום

השנה עבדתי עד אחרי חצות (עובדים מול ארה"ב אז זה הגיוני) וכשחזרתי לדירה גיליתי הומלס שהסתתר מהגשם וישן על המדרגות וקיבלתי כאפת פרופרציות לחיים שלי.

 

אין לי תוכניות או מטרות ל2016 כי פשוט טוב לי במקום שבו אני נמצאת. אני רק מקווה לשמר את זה ולהמשיך להיות מאושרת.

 

 

נכתב על ידי , 4/1/2016 13:31  
הקטע משוייך לנושא החם: 2016 התחילה
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSupervixen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Supervixen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)