לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Yes, im a natural blue


Perfection suffices

Avatarכינוי: 

בת: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2015

החלטות מטופשות


אני נמשכת אליך בטירוף אבל בזה לך באותו הזמן

אתה בחור טוב, אבל כ"כ טיפש

לא היית אמור לקבל הזדמנות שניה איתי, לא אחרי מה שעשית

אבל שילוב של עצבות ואלכוהול גרמו לי לשלוח לך הודעה ואתה כמובן התייצבת

ישר ירדת על הברכיים לצדי והתנצלת שוב ושוב

עיסית לי את הרגליים ולא הפסקת ללטף אותי

ביקשת רשות לפני כל נגיעה (האמת שממש אהבתי את זה, אני חושבת שאאמץ את זה ככלל חובה לכולם)

והיה סקס ממש שיכור ומוזר

הוא היה טוב, אבל הייתי מנותקת כ"כ

הרבה יותר מבדרך כלל

לא הצלחתי לחשוב עליך לשניה, הראש שלי רץ במאה קמ"ש לכל כיוון שהוא לא הבחור שכרגע מזיין אותי

הבעיה היא שהוא לקח אותי למחוזות כואבים, חשבתי על גברים שנגעו בי באהבה ואיך אני בכלל לא זוכרת איך זה מרגיש יותר

והידיים שלך על העור שלי נדמו לי כידיים שלהם וניסיתי (והצלחתי) לא לבכות

קצת בא לי לעשות ניסוי פסיכלוגי על עצמי ולגרום לי להתאהב בך, רק כדי שהסקס ביננו ירגיש לי כמו משהו טוב שוב

וגם כדי להזכר איך זה מרגיש בכלל

כי נראה לי שאהבה אמיתית לא תגיע בקרוב ואתה נראה ממש טוב אז למה לא

אז מה שאין לי איך להחזיק איתך שיחה ושאני בכלל לא בטוחה אם אתה מסוגל לתפקד כבנאדם בלי ג'וינט בפה

שיחות אינטלקטואליות יש לי עם אנשים נפלאים אחרים בחיים שלי

בך אני אתאהב

just for the heck of it

 

נכתב על ידי , 29/11/2015 23:21  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



The Meltdown


ביום שישי בלילה היזיז הגיע

הוא היה שיכור או מסטול או שניהם התנהג ממש מוזר וממש שונה מבדרך כלל

אני לא אכנס ליותר מדי פרטים אבל הוא אמר משהו מגעיל ואז התנהג כמו ילד קטן והלך

למחרת יצאתי להליכה כדי להיפטר מהאנרגיות השליליות של הלילה וחזרתי הביתה לשיחת טלפון מבחור שיצאנו לפני שבוע ולא השאיר עלי שום רושם אז לא חשבתי עליו בכלל עד אותו רגע ואמרתי לו שבגלל משהו שקרה לי ולא קשור אליו אני לא רוצה להיפגש יותר, וכנראה שבכל זאת נפגע לו האגו וגם הוא התנהג כמו ילד קטן ואמר לי משהו שכביכול לא פוגעני אבל יחד עם כל הרגשות שכבר הצטברו לי בבטן באותו הזמן פשוט קרסתי

בגלל אותה שיחה מדוש רנדומלי שבכלל לא רלוונטי לחיי פתאום הכל התנקז לי לאותה נקודה שבה ניתקתי לו ופשוט התחלתי לבכות בהיסטריה

בכיתי על כל בחור ב3 חודשים האחרונים שנתתי לו כניסה לחיים שלי (בין אם רגעית או טיפה עמוקה יותר) והתנהגתי אליו בנחמדות ובכבוד ובתמורה קיבלתי בשלב מסוים התנהגות גועלית או אמירה פוגעת

ולא הבנתי איך זה מגיע לי, איך אנשים מרשים לעצמם להתנהג ככה למישהי שלא עשתה להם שום דבר רע

חשבתי על האקס שאמר לי דברים מגעילים בלי שם סיבה

ועל הידיד שאמר שהיה נחמד אלי רק כדי לשכב איתי והפסיק כשהבין שזה לא יקרה

ועל הבחור שהבריז לי מדייט רביעי ואז אמר שהוא הרשה לעצמו לעשות את זה כי הוא לא ראה פוטנציאל איתי

ועל עוד מקרים קטנים יותר

והכל פשוט נחת עלי בצורה כ"כ כואבת והרגשתי שאם אני לא ארגיש שיש מישהו בעולם הזה שיכול להיות נחמד אלי ואכפת לו ממני בלי שום כוונות לשכב איתי- אני באמת לא יודעת מה אעשה

ומרוב בכי כבר נכנסתי להיפר ונטילציה והיה לי מיני התקף חרדה ולא ידעתי מה לעשות עם עצמי

שלחתי הודעה לידיד שלי ולחברה

הידיד התעלם ויצא מגעיל בעצמו

החברה הגיעה הכי מהר שיכלה

וניחמה אותי והצחיקה

ומאז אני מתאוששת לאט לאט

כאילו, אני בסדר כבר אבל עדיין מרגישה קצת רגישה לסביבה

מתחמקת מבחורים בכלליות כמה שיותר ומתמקדת בעיקר בעבודה

היום גם גיליתי שיש לבניין שלי גג ממש שווה וזה משמח אותי

כמו כן העובדה שמחר אני נוסעת לפגוש את המשפחה אחרי די הרבה זמן שלא ראיתי אותם

ויש לי מוזיקה וספרים והתנדבות עם חיות וסדרות וקומץ חברות שאני יכולה לדבר איתן

ואני אהיה בסדר

רק רציתי לתעד את המלטדאון הזה שחוויתי

כדי שאני אזכור לסנן אנשים טוב יותר ולהחזיר את החומות שאולי הורדתי קצת לאחרונה

וזו לא אשמתי בשום צורה, אני מבחינתי הכנסתי אנשים טובים לחיי. הם אלו שפתאום ברגע אחד הפכו את עורם וגילו את פרצופם האמיתי המכוער.

אני שלמה עם עצמי וזה הכי חשוב.

 

בחודשים האחרונים הייתי על אוטומט בקטע של בחורים, פשוט נהנתי מתשומת הלב האינסופית שאני מקבלת

מזה שהטלפון לא מפסיק לרטוט בגלל הודעות ומזה שכל ערב כמעט מישהו מציע לי לצאת

לא באמת רציתי להכיר מישהו, סתם חשבתי שאני אתן לדברים לקרות ואולי אופתע לטובה

אבל זהו, עכשיו די

 

והחורף הזה ישר מזכיר לי דברים וזה לא כואב, רק צובט

את כל הנסיעות הללו באיילון דרום כשאני קופאת למוות על הקטנוע ואז מגיעים והכלבה שלו קופצת עלינו ואני מלטפת אותה באושר אמיתי למרות שאני לא מרגישה את הידיים

והכרבולים והשקיעות

זה לא הוא

בשום צורה לא הוא

הוא לחלוטין ויתר על הזכות להיות חלק חיובי בזכרונות הללו כשהחליט להפוך לשמוק

אבל אני הייתי בהם ולכן הם מתוקים עבורי

זה טוב שיש זכרונות להתרפק עליהם ואני שמחה שהחורף מזכיר לי דברים כאלה

נכתב על ידי , 16/11/2015 23:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSupervixen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Supervixen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)