לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Yes, im a natural blue


Perfection suffices

Avatarכינוי: 

בת: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2013

מה יהיה


ריק ולבד ומשעמם ותפל.

אפשר שמישהו יתלהב ממני?

ולא רק בהתחלה, גם אחרי שהוא מכיר את השריטות שלי.

 

 

היום היה יום ממש מוצלח

למה אני שוב הולכת לישון עם דמעות?

נכתב על ידי , 28/2/2013 00:22  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחשבה ממש כואבת (ופורים שלא אשכח או אזכור)


אתמול בחמש בבוקר, כשהתעוררתי באיכילוב לצלילי המוניטורים שסביבי, קופאת מקור עם אינפוזיה ביד, אתה בטח היית איתה במיטה, מחבק ומקרב את גופה אליך, מסניף לה את השיער ועוטף אותה בחום.

מאז שהמחשבה הזו עלתה לי בראש אני מריצה אותה שוב ושוב, כאילו בכוונה להכאיב לעצמי.

אין שום קשר בין שני המאורעות הללו, אבל ההרגשה שמישהו שחלקת איתו את חייך בצורה כ"כ אינטנסיבית למשך תקופה ארוכה ואז זה נגמר והחיים שלכם מתפצלים לשני כיוונים כ"כ מנוגדים זו הרגשה קשה.

כזו קוטביות מגעילה ובלתי נתפסת.

זה לא שהרעלת האלכוהול הזו סימנה איזו תחתית של תקופה אפלה, דווקא נראה לי שזה קרה בגלל שהייתי כזו ילדה טובה לאחרונה. למדתי המון, אכלתי נכון, התאמנתי בקביעות, לא יצאתי ולא שתיתי כמעט. החיים שלי היו יציבים ו"נכונים" ואז פתאום אני שותה יותר מדי ערק זול (סתם טעות שלי, לא ניסיתי להשתכר מתוך כאב, דווקא ממש רציתי להנות מהמסיבה) ומאבדת את ההכרה. יש לי בלקאאוט מוחלט ואני לא זוכרת כמעט כלום. יש לי שברים של תמונות, למשל שבחור בתחפושת של צמח טורף מציע לקנות לי שתיה או שידיד שלי איתי בתא השירותים כשאני מקיאה את חיי, ואז הדבר הבא שאני זוכרת זה אותי מתעוררת במקום מלא פלורסנטים ומודיעים לי שהגעתי באמבולנס למיון בגלל ששתיתי יותר מדי. יש לי מזל שידידים שלי היו איתי כל הזמן ודאגו לי, בקלות יכלו לנצל את המצב שלי.

הייתה שם מתמחה ממש חמודה ומגניבה שאמרה לי שעשו לי את האינדסטריאל לא טוב ואני צריכה להוריד אותו, זה שבר לי את הלב ממש.

היא גם אמרה שהייתה לי רמה גבוהה של אלכוהול בדם (223 כשמותר לנהוג עם 80 ומטה) ושהשיאן של המיון באותו לילה היה בחור עם רמה של 500 ומשהו :0.

את כל היום אתמול העברתי בלהקיא.

 

בקיצור, אנשים, drink responsibly.

 

נכתב על ידי , 24/2/2013 21:47  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני שבורה


מהלימודים

ממש אבל

אפרט כשיהיה יותר זמן

איך בא לי זמן

 

איך בא לי אותך

איך שאני מתגעגעת

נכתב על ידי , 19/2/2013 21:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSupervixen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Supervixen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)