לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Yes, im a natural blue


Perfection suffices

Avatarכינוי: 

בת: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2013

הלילה המדהים שעבר עלי


פאב מגניב לאללה שהתאום מתקלט בו

הוא ממש שמח שסוף סוף היה לי זמן להגיע לאחד התקלוטים שלו

מגיעה לבד אבל הבחור החדש שלי מצטרף במהרה

יושבים ושותים בירה ונהנים מהמטאל הבועט שברקע

פתאום נכנס מישהו שמוכר לי. מסתבר שהוא מהעיר הקטנה שלי בצפון וכמו כולם עבר לת"א. מסתבר שזה מין פאב הבית של כל המטאליסטים מהעיר שלנו שעברו לת"א, ואני רואה עוד פרצופים מוכרים.

אני חברותית ומדברת עם כולם כל הערב, מכירה מלא אנשים חדשים, צוחקת איתם ומדברת איתם על המוזיקה שאנחנו אוהבים.

זה הכי לא ברור מאליו מבחינתי, להיות כזו חברותית.

זה מעבר לאדיר :)

בסוף הבחור הולך ואני נשארת לדבר עם המטאליסט וזה כזה מגניב. לפגוש מישהו בפאב ופשוט לשבת ולדבר איתו שעות ולשתות בירות וצ'ייסרים ולצחוק ולהנות ונטו בקטע של buddies. נשארנו רק שנינו לבד בפאב והוא שם את Cemetery gates (שאמרתי לו שהסולו שם עושה לי שבץ כל פעם, אבל בקטע טוב) של פנטרה וזה היה רגע פשוט יפה לסיים איתו את הערב. הוא ליווה אותי לתחנת האוטובוס בארבע לפנות בוקר כשאני שיכורה למדי ("תשתי! זה בסדר, אני אשמור עליך", and he did).

התאום ממש שמח שבאתי ("עשית לי את הערב"+כמה רגעים של כמעט נשיקה... קצת לא לעניין אבל כנראה המתח המיני המטורף שיש ביננו לעולם לא באמת יעבור)

הבחור ממש נהנה ("את מדהימה")

ואני העברתי את אחד הלילות הכי מוצלחים אי פעם.

אמנם קמתי לעבודה עם הנגאובר, אבל גם עם מצב רוח מעולה וחברותי במיוחד (ולמזלי הייתי מארחת היום אז הייתה משמרת קלה).

היום אני שוב שותה לצלילי מלא מטאל.

מקווה ששוב יהיה אדיר למרות שהפרטנר הקבוע שלי למסיבות (להלן: "האח") לא יהיה.

 

בתקווה שמחר אקום ללא הנגאובר :)

(אני ממש שונאת את הסגנון שהפוסט הזה כתוב בו, לא יודעת מה עבר עלי, אבל אין לי כוח לערוך ואני רוצה לזכור את הלילה הזה. עמכם הסליחה)

 

נכתב על ידי , 31/3/2013 19:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חייבת


אילת

לקחת את האוטו עם הדלקן מההורים ולנהוג לנהוג לנהוג

לשכב על החוף\להיות עם שנורקל בפה בתוך המים כל היום

לשתות כל הלילה ולצחוק

 

לארוז תיק גב ענקי

לקחת רכבת לנהריה

לעשות ים אל ים במשך 3-4 ימים

להרגיש את הרגליים בוערות

לישון תחת כיפת השמיים ולקום עם הזריחה לאוויר הצח הזה שאני מכורה אליו כל כך

לראות את הנופים שגורמים לי להרגיש הכי חיה בעולם

 

לחיות

 


נכתב על ידי , 28/3/2013 17:52  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חשוב לזכור


הוא אדיש

הוא לא תקשורתי

הוא לא מיני

הוא לא מעוניין.

אז מה שהוא מצחיק בטירוף וממש נדלקת עליו?!

הכל לטובה.

זהו, הלאה.

יש לך בחור שמשתגע אחריך, תקדישי לו קצת תשומת לב.

 

ואתה... העיר הקטנה שלי בצפון מציפה אותי בזכרונות ממך. לא עזר גם שמצאתי בחדר מכתב ממך ושההורים עדיין שואלים עליך.

 

שניכם יכולים למות

ילדים קטנים וטיפשים

 

מה אני צריכה אתכם בכלל.

נכתב על ידי , 25/3/2013 00:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSupervixen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Supervixen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)