לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לשנוא ולאהוב אותו בנאדם




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

יומולדת למור+טוקיו הוטל+פוסתמונות מנצרת


תתקוננו, לחפירה, כי הפוסט יהיה ארוך ס_0

דבר ראשון, למור יומולדת מחר

*אני לא יגיד לך מזל טוב לפני היום הולדת כי זה מביא מזל רע*

 

אי לב יו 3333333>

מחר ניפגש:]

וניסע לפתח תקווה [פתח תקווה זה נכון?><]

 

בקיצר, אז ככה:

[מזל טוב אסור לי לומר, אבל לאכל לך דברים ניראלי שכן ס_0]

שתהיה עד 500 שנה!

שתשארי כזאת חמודה כמו שאת, וחולת טוקיו הוטל :]

תשמשיכי לעשות בושות, ולצעוק אל כל השכונה "ביל וטום שלי" [דרך עגב לא סיפרת לי מה עשית במפגש XD]

כי ככה אני אוהבת אותך 33>

בקיצר, שתשארי, כזאת מדהימה כמו זאת עכשיו 33>

 תמונה של מורקא שלי:

[התמונה היחידה שיש לי אבל חפיף ><]

 

אי לב יו אנד מיס יו 33>


עכשיו, מלא תמונות, מנצרת עילית כשהיתי אצל ג'ניה, אין לי כוח לפרט מה היה, כי זאת תהיה חפירה חפירה של 3 ימים, אז קבלו תמונות:

 

החלטנו לקשת את היסודי של ג'ניה XD

אני מתקנת את הכתב העקום שלה

זה ג'ניה כתבה XD

 

נמנמ, יש עוד ה=ר=ב=ה תמונות

אני יעלה מחר, כי לי יש את בעיה, ואני צריכה את ג'ניה בזה

אז תחכו למחר:]

 

סליחה אל גודל התמונו, אני אנסה להקטין אותם מאוחר יותר ס_0

 

 


אוקי, עכשיו לנשוא אחר לגמרי: טוקיו הוטל, ראיתי שנושא החם של ישרא בלוג עכשיו הוא "תופעת הטוקיו הוטל" משהו כזה

 לישרא זה הגיע אה?

אני זוכרת שלפני חצי שנה, כל הזמן ניסיתי לפתוח את הנושא החם: טוקיו הוטל

ואף פעם לא הצלחתי, ועכשיו פתאום, הינה נושא

ת'אמת? אני קצת מקנא, גיליתי שאני מעריצה אותם כבר יותר מ8 חודשים ס_0

בערך, קצת לפני מחג מולד, וכבר עוד מעט החודש ה9,

הזמן עבר כל כך מהר\\:

ועוד, זה כשהתחלתי להעריץ, ככה, הכרתי אותם עוד איזה חודש לפני,

פעם עברתי ברחוב\בשכונה אמרו לי מי שלא הכיר אותם "ילדה למה את שומעת מוזיקה מוזרהבגרמנית?"

ומי שהכיר, שזה היו אז הבודדים "את שומעת את ההומואים האלו?!"

עכשיו פתאום, אותם ילדים באים אלי " גם את אוהבת את הכוסונים האלו?" [יענו הבנות]

הכל השתנה, פעם אף אחד כמעט לא הכיר אותם פע

פתאום, בבכל מקום שני אני רואה "טוקיו הוטל"

אולי זה טוב, שיש עכשיו יותר מעריצים,

אבל זה פשוט עצוב גם קצת לי,

אני 8 חודישם, עושה הכל כידי שהם יגעו לארץ,

אני 8 חודשים מכירה את כל השירים שלהם בעל פה,

 

פתאום, באות מעירצות חדשות, שמכירות רק את השיר "מונסון" ויש כאלו שגם שראי.

או יש את אלו, שלא שמעו לעולם אף שיר אחד שלהם, ורק ראו תמונה של טום\ביל מראש 1, החליטו שהם התאהבו באחד מהם, ושהם מעריצות.

לא שיש לי משהו נגד מישהי כאן,

אבל, אני פשוט מקנאה, שאני 8 חודשים [טוב זה נראה כיאילו שאני בכוונה מדגישה כל הזמן את ה8 חודשים XD] פע מחכה להם

ועכשיו, אלו, שמעריצות אותם, פחות משבועים, יבואו, ובהופעה יתפסו את כל המקומות הראשונים,

ויש את אלו, שלא שמעו מעולם רוק,ושמעו מזרחית ודיכאון ופתאום החליטו שהם שומעות רוק,

עצוב\\:

 

אבל, תעשו מה שבילכם, מצד שני, זה גם טוב שיש עכשיו הרבה מעריצות והם כל כך מפורסמים:]

אני סתם מקנאה\\:

 


אא, ושיניתי את העיצוב שוב:]

נכתב על ידי , 27/8/2007 22:02  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של aDevil ב-16/10/2007 14:44



Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 493672104 

תמונה



מצב רוח כרגע:


3,427

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לויגובסקי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ויגובסקי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)