לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I may be schizophrenic, but at least we have each other


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

קצת פסימי, אבל מהלב


אין לי אורווה, בגלל זה אין לי סוס בצבע כזה או אחר.
גם אם הייתה אורווה, והיה בה סוס - איכשהו אם הוא גם היה לבן, אין לי תואר אצולה.
גם לא יהיה.
כל מה שיש זה גולף בצבע כסף (שנת 2001, 2000 סמ"ק, ק"מ נמוך, לא מוכר) ותואר מאוני' ת"א.
לא מבין מה זה אמיתית ולא אכפת לי כבר לא מהנחתום ולא מעיסתו.
משחקים אני אוהב ולא רוצה שיימאס, אבל יש גם יותר ממוזיקה לחיים.
מי שרוצה ישלח הודעה, מי שישאל ידע, אף אחד לא אוהב לספר על עצמו ומעטים הם אלה שטובים בזאת (ושוב, אין הנחתום מעיד על עיסתו - מי שלא מבין, אתם ה"עיסה" וההורים שלכם הם "הנחתום" - אז אם ההורים שלכם כותבים לכם את הדף באתר, המשפט לגיטימי)
פה אני נמוך מדי, פה אני פשוט לא הטעם, שם היא עוד מאוהבת באקס והאחרונה דתייה (אפילו שהיא אומרת שלא, רק שומרת מצוות ושבת ומצפה שכשאני איתה גם אני אכבד את אותם ערכים, אבל היא לא שומרת נגיעה - אז היא לא דתייה, וגם היא הייתה מאשקלון וזה רחוק)
נמאס כבר לשלוח מיילים ולא לקבל תשובות, ואני לא יכול להביא את עצמי לכתוב מייל ולשלוח אותו ל-30 נשים.
נמאס כבר מאנשים שאומרים "איך זה שאתה לא תפוס\נשוי\גרוש+ 2 וחתול כבר?"
וכמובן שכשאני מרחרח בנוגע לחברות פנויות אז "אין אף אחת שתתאים לך" או "לא נסדר לך מישהי שלא נרצה לצאת איתה לדאבל דייט" וגם כמובן "יש לך מלא ידידות, מה אתה צריך אותי שאכיר לך מישהי?"
זה פשוט לא עובד לי, לא בנוי לא לאתרי הכרויות ולא לדייטים.
כנראה שגם אם תיפול עלי מישהי לא יהיה לי פיק אפ ליין, אני רק אעזור לה לקום ואיכשהו אמצא את עצמי כידיד שלו היא בוכה אחרי דייט גרוע.
ופשוט נמאס לי, לא מסתדר עם זה ולא רוצה להיות עוד לבד.
נכון שיש אנשים שמצבם גרוע משלי בהרבה מובנים, אבל איכשהו נראה לי שמעטים האנשים שלא ניהלו מערכת יחסים רצינית אחת עד גיל 26.
 נמאס לי מהלבד, לא היה למי להגיד את זה אז באתי לפה.
שנה חדשה בפתח, כמו בכל שנה נקווה לטוב
וכמו בתחילת כל שנה, נלך לישון לבד.
(ולא, לא באמת חזרתי)
נכתב על ידי , 21/9/2009 19:34  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 40

ICQ: 260448646 

תמונה




6,701
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRincewind אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Rincewind ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)