לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מאפר השמיים וחשכת הגהנום, היא גדלה וצומחת וחיה חייה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

על הזין שלי


1. ארבעה עכברים בשבוע, זה בטח שיא.
2. הבחורצ'יק מברלין יצר קשר, קולולולו. לא איכפת לי, הוא חמוד!

שבת שלום!
נכתב על ידי סוכנת ע"ח , 23/10/2009 15:24   בקטגוריות אש ואפר יולידוני מחדש [או - קצת אופטימיות], הגיגי רנדומליה  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיכי ב-11/3/2010 22:25
 



רגעים של הארה


"...אילו רצה, הוא היה יכול להעלים ממני את העובדה שהוא קורא את יומני. אך הוא בחר להראות לי כבוד בכך שלא חקר אותי מעולם על מה שקרא. המחשבות הפרטיות שהעליתי על הכתב נותרו פרטיות, וסודותיי היו חתומים מאחורי שפתיו..."

[טרילוגיית האיש הזהוב, שליחותו של ליצן, רובין הוב]

אם מישהו תהה מה מטרת הבלוג הזה, הציטוט הזה מבהיר אותה נהדר.


סוכנת ע"ח, שקועה בספרים.



נ.ב. מיכי: אני בסדר, לומדת להשלים עם העניין, אם כי בכנות מוחלטת זה עדיין כואב לי נורא. מצבי רוח ודכאונות באים לי בתקופות, כנראה זו אחת מהן. לפחות החלמתי, הא?

סוכנת ע"ח, מעריכה את זה שאת כאן.
נכתב על ידי סוכנת ע"ח , 22/10/2009 01:29   בקטגוריות הגיגי רנדומליה, חדשות הסוכנת  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סוכנת ע"ח ב-24/10/2009 21:37
 



תקופות משתנות


כל כך הרבה זמן עבר, שהזרות כמעט כואבת, כל מה שהייתי השתנה, כל מה שכאב לי, כל מה שעשה לי טוב כבר התעמעם וכמעט שלא קיים.

אז היו לנו פרידות, שברונות לב, נסיגות לחרדות, לדכאונות, לחוסר אכילה. ומה מכל זה יצא? לא יודעת, לא יודעת אם עכשיו זה רק אפר, או שיש ניצוץ קטנטן שעשוי להצית אש מחודשת, לתת טעם חדש וכיוון לחיים.

הייתה לי יומולדת.
קיבלתי חתול, תינוק, שצריך לטפל בו כמו בתינוק, ואולי זה כרטיס היציאה שלי מהבוץ הזה, אי אפשר להיות מדוכאת כשגור החתולים משתולל ומנסה לצוד ולאכול לך את הספר, אי אפשר לשקוע בחוסר תפקוד כשצריך לדאוג לו למים ואוכל ולארגז החול, וכשצריך לתת לו תרופות פעמיים - שלוש ביום.
זה קצת כמו תינוק, מגיעים לו חיים טובים, ואם אני רוצה לספק לו אותם אין לי ברירה אלא למצוא את הניצוץ העדין שבתוכי, שיצית מחדש את שאריות שעוות הנרות שהתקשתה כבר מזמן.

כל כך הרבה אולי. כל כך הרבה שלא ידוע, כל כך הרבה קווים ישרים וסטטיים שלא משתנים ולא משנים, כמו לנהוג על כביש החוף, לאט, משעמם, מקפיא מחשבה.

סוכנת ע"ח, בוהה.
נכתב על ידי סוכנת ע"ח , 6/6/2009 22:51   בקטגוריות הגיגי רנדומליה  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיכי ב-9/6/2009 22:58
 




דפים:  
יום הולדת שמחכינוי:  סוכנת ע"ח

בת: 36






2,538

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכנת ע"ח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכנת ע"ח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)