לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מאפר השמיים וחשכת הגהנום, היא גדלה וצומחת וחיה חייה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: [ - ]. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

על הזין שלי


1. ארבעה עכברים בשבוע, זה בטח שיא.
2. הבחורצ'יק מברלין יצר קשר, קולולולו. לא איכפת לי, הוא חמוד!

שבת שלום!
נכתב על ידי סוכנת ע"ח , 23/10/2009 15:24   בקטגוריות אש ואפר יולידוני מחדש [או - קצת אופטימיות], הגיגי רנדומליה  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיכי ב-11/3/2010 22:25
 



בחזרה לשגרה


ואלה שנות [או הדברים שאנמורים להסתדר, שיהיה]:

1. אני אפסיק להיות כל כך אנאלית בנוגע לכל דבר, בעיקר בנוגע לחבוב.

2. אני אחזור לקבל לוסטראל וארגיש טוב יותר.

3. אני אלמד לשלוט בחרדות ובהתפרצויות בכי או זעם.

4. אני אלמד לבטוח בקשר שלנו, לא להיות כל כך לחוצה שהוא יגמר.

5. אני אלך לועדה הרפואית של ביטוח לאומי ואקבל מינימום ארבעים אחוזי נכות.

6. מה שייתן לי סל שיקום ואהיה אדם נורמלי.

7. אני אשלח מייל לחווה ואתחיל להתנדב.

8. אני אעשה בדיקת דם.

9. בשילום הראשון מביטוח לאומי אני אקח את עצמי לרמת אביב ואקנה מליון דברים אצל יפופו.

 

 

נדמה לי שזהו.

 

 

דיברתי איתו, הוא היה כאן, הוא חיבק אותי, הוא ישן כאן, אכלנו ביחד, לזמן מה הפסקתי לפחד והייתי בטוחה שהוא ישאר איתי לנצח.

 

עכשיו רק למצוא פתרונות.

 

 

1. לפתח ולבסס מערכות תמיכה נוספות, חברים, משפחה, מה שלא יהיה, כדי שלא כל העול יתנקז אל הקשר שלנו.

2. ללמוד לחיות מאוזן, לא להיות תלותית ולא להיות סגורה לגמרי.

 

 

 

סוכנת ע"ח, תקווה לשינויים.

נכתב על ידי סוכנת ע"ח , 20/7/2008 23:43   בקטגוריות אש ואפר יולידוני מחדש [או - קצת אופטימיות]  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיכי ב-23/7/2008 01:59
 



אלו לא יבינו


רק חובבי החתולים יבינו את התענוג, האושר הצרוף בלהקת חתולים שמתרוצצים בין הרגליים וסביב הבית, לגשת למטבח ולשמוע "מיאפררר" של החתולה שקופצת על אדן החלון לבקש פינוקים, לראות מעבר לכתף שלה את החתולה השניה, רובצת על אדן חלון אחר ועושה איתי תחרות מבטים.

את הלילות הקסומים וערימת הגורים שמתגלגלת לבקר, לבדוק, לחקור, להכיר כל אחד ואת האופי שלו, מה הם אוהבים, מה הם רוצים, ומה הם חשובים עלי.

 

 

רק חובב חתולים שאיבד חתול, יכול להבין איך מרגישה אם שהילד שלה חוזר אליה.

 

 

סוכנת ע"ח, הנה תמונות:

 







נכתב על ידי סוכנת ע"ח , 10/7/2008 15:51   בקטגוריות No Words Can Say, אש ואפר יולידוני מחדש [או - קצת אופטימיות]  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
יום הולדת שמחכינוי:  סוכנת ע"ח

בת: 36






2,538

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכנת ע"ח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכנת ע"ח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)