לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פקעת צמר ומסרגות


כל הנושאים סביב סריגה, תפירה ובכלל עבודת יד.

כינוי:  klubok

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2007

Freeform


אחד מאלמנטים עיקריים והכי יפים    בסגנון פריפורם הוא  Bullion Stitch -העמוד הקלוע

 אלו סרגתי לסוודר "שלהבת".  כזה  דבר עוד לא פגשתי, ואני סורגת כבר שלושים שנה. תמיד כייף לגלות משהו חדש ויעיל, כמח גילוי מדהים ומרשים של פריפורם. באחד מי  פורומים ברוסית  מדברים אליו כמו על "מחלה" – מי שהקיר את הסגנון – נדבק מייד. בפורמים גם קיבלתי הסבר היכן לסרוג האלמנט המדהים וגם קישור לאתר שמסביר  תהליך סריגה שלב אחר שלב. הסבר הוא באנגלית, אבל לכל שלב יש צילום . מי דיון בפורום הבנתי שלבנות היו בעיות עם סריגת האלמנט,  אבל לי הוא הלך מהר.

   לפי דעתי פריפורם פחות מתאים לסריגת בגדים -  הם יוצאים כבדים מידי ונפחיים ( ולקילוגרמים שלי זו תוספת לא רצויה). בגלל זה בסוודר כחול בטכניקת פריפורם עשיתי רק שרוולים.  הכי טוב פריפורם מתאים לצעיפים, כובעים תיקים  ואפילו   שטיחי קיר  .

. בגלל הבעיות שנזכרתי קודם גם רק חלקים בסוודר שלהבת אני סורגת בטכניקת פריפורם. 

נכתב על ידי klubok , 21/1/2007 16:53   בקטגוריות סריגה, freeform, קרושה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לklubok אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על klubok ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)