לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פקעת צמר ומסרגות


כל הנושאים סביב סריגה, תפירה ובכלל עבודת יד.

כינוי:  klubok

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

גופיה ירוקה. קרושה אירי.


סוף-סוף יצא לי להצטלם בגופיה ירוקה שסרגתי אותה בטכניקה של קרושה אירית:

 

ליצירה זאת יש סיפור ארוך. חוטים קניתי לפני יותר מעשר שנים. כעת אני לא כל כך אוהבת את הצבע ואומרת לעצמי איך יכולתי לקנות חוט בצבע כל כך צעקני. אבל עם הזמן גם טעם שלנו משתנה. באותו זמן התחלתי לסרוג משהו (עוד לא ידעתי מה יצא) – מוטיבים במסרגה אחד, בדיוק כאלה של סוודר שחור שסרגתי לפני שנה.

 

 אבל סוודר שחור הוא לא בטכניקה של קרושה אירית, כי מוטיבים לא מחוברים על ידי רשתות שונות - עשיתי את זה הפעם.  

כמה פעמים עזבתי את הסריגה והתחלתי מחדש, בסוף זה היה זרוק בארון עם עוד כמה עבודות שהפסקתי באמצע. בקיץ שעבר מצאתי ברחבי אינטרנט המון חומר על קרושה אירי (ראה רשימות שלי) ונזכרתי שיש לי הרבה מוטיבים בודדים. נישאר רק לחבר אותם.קל להגיד.

זה הוא תהליך העבודה.

1.      עשיתי גזרה של גופיה.

2.      גזרתי אותה מספוג

3.      דקרתי מוטיבים לספוג על ידי  סיכות.

4.      והתחלתי לחבר אותם עם רשת בעזרת מסרגה אחת או מחט. תמונה מתארת היטב את התהליך (נלקחה מאתר של

Knitting-info)

      

קיבלתי המון  תענוג מהעבודה שלקחה לי שלוש שבועות.  

נכתב על ידי klubok , 15/11/2007 13:28   בקטגוריות גופיות סרוגות, סריגה, קרושה אירי, גופיה ירוקה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לklubok אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על klubok ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)