לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פקעת צמר ומסרגות


כל הנושאים סביב סריגה, תפירה ובכלל עבודת יד.

כינוי:  klubok

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

גלי סריגה


לא הולך לי עם סריגה השנה, ממש לא הולך. חשבתי שמצאתי משהו מעניין לסרוג משרידי גופיה כחולה, פרמתי אותה, התחלתי לסרוג ו... ראיתי שזה לא זה. מאכזב, אבל ממשיכים הללה.

ואין טוב בלי רע. נקרע לי תיק לבן. קניתי אותו רק לפני שנה וחצי ושילמתי די הרבה. וחורף שלם הוא בילה בארון. ויש  לי עוד כמה תיקי קיץ. בקיצור לא היה בשימוש מטורף, אבל גם זה היה מספיק לו. נקרע...

ואיך אפשר בקיץ בלי תיק לבן!

נזכרתי שבמלאי יש לי חוט בצבע חלב, דפדפתי קצת בפורומים ואוספים וירטואליים   (עוד אוסף)  ועוד אחד ובחוברות שיש לי. מצאתי כמה דרבים נחמדים:

 

 

 

 

 והתחלתי לעבוד בלי הרבה הכנות.

יצא לי תיק מאוד נוח וגם יפה לפי דעתי (אני לא מתכוונת לפרום אותו)

 

הינה הסרטוט:

לקח לי זמן להבין כיצד לעשות אותו קשוח – כאשר חיברתי חלקים עגולים ופס תחתית תוך סריגה הכנסתי  גם חוט עבה בינם. מאוגדנים פלסטיים גזרתי חלק תואם במידה של פס תחתית, עטפתי אותו בבטנה שתפרתי.

במסרגה אחת סרגתי חוט והכנסתי אותו סביב פתח כדי לכוונן אופן סגירת התיק.   

נכתב על ידי klubok , 12/9/2008 11:21   בקטגוריות סריגה, קרושה, תיק לבן, תיקים סרוגים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



להוסיף קצת אביב ביום חורפי


עבודה שלי נכנסת לשלב סופי – אני מסיימת שרוול שני. אבל נירא לי שייצא משהו משעמם, לכן החלטתי לשמח קצת את היצירה הקרה (בגלל הצבע) שלי עם פרחים סביב צבר. פרחים יהיו כמו אלו מתיק שסרגתי.

בפורום כאן אפשר לראות מגוון אפשרויות לסריגת פרחים.
נכתב על ידי klubok , 8/1/2008 18:27   בקטגוריות סוודר תכלת, פרחים סרוגים, תיקים סרוגים, קרושה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרחים וצבע


סיימתי לחבר חלק אחורי של הסוודר

 

 

 

 וכמעט סיימתי עם חלק הקידמי. אבל התברר שנגמרו לי מרכיבים ואכשיו אני אצתרך לסרוג אותם.

בינתיים הוצאתי מארון תיק שעשיתי בקיץ עם הרבה פרחים וצבע.

 

 

 

 

 

נכתב על ידי klubok , 20/11/2006 10:44   בקטגוריות סריגה, קרושה אירי, תיקים סרוגים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לklubok אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על klubok ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)