לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פקעת צמר ומסרגות


כל הנושאים סביב סריגה, תפירה ובכלל עבודת יד.

כינוי:  klubok

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

עוד מתנה - חצאית סרוגה


משום מה שריגה  אירית קצת משעממת ובין חיבורי פרחים החלטתי לסרוג חצאית לבת של חברתי.  בעוד שבועיים אנחנו נוסעים לצפון לבר-מצווה של בנה. אז נביא מתנות לשניהם. (לילדה גם היה יום הולדת לא מזמן).

  בתור דוגמה לקחתי חצאית שסרגתי לעצמי שנה שעברה. בחצאית זאת יש 42 שורות (כאן הסרטוטים) שזה כמובן לא מתאים לילדה בת 9. צמצמתי ל-12 שורות. אורך כ- 30 סנטימטרים.  מסרגה מס' 2, חוט ALBA , שהוא די דק לכן סריגה היא  רופסת.  אבל לחצאית בגזרת "שמש" זה מתאים, לפי דעתי.  נשאר לי  רק לתפור חצאית תחתונה. אפשר ללבוש גם מכנס קצר  מתחת לחצאית.

 

 

 

נכתב על ידי klubok , 23/6/2008 13:47   בקטגוריות חצאית, סריגה, קרושה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חצאית צהובה


סיימתי לסרוג את החצאית בשבת שעברה, אבל הייתי עסוקה ולמרות רצון גדול להתפאר במה שיצא, צילמתי רק אתמול.

 היא ניראה כמו מפת שולחן גדולה.

 

הספקתי גם לתפור שתי חצאיות תחתונות– אחת צהובה, שמתאימה לכל דבר,

 

 

 

 

ושנייה – צבעונית בצהוב וירוק, מתאימה לדברים מסוימים.

 

 יש לי עוד חתיכת בד צבע שחור עם פרחים צהובים -  גם אותה אני אשתמש. חצאית תחתונה ממש פשוטה, אפשר לתפור אותה תוך חצי שעה – שני תפרים צדדיים וגומייה למעלה.    

נכתב על ידי klubok , 1/7/2007 16:51   בקטגוריות חצאית, סריגה, קרושה  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על יעילות של חופשה באילת לסריגה.


 סוף שבוע ביליתי עם חברתי באילת. ממש ביליתי, כי הייתי יכולה לשבת על חוף הים  ולסרוג בשקט בלי ייסורי מצפון. ולמצפון שלי אני קוראת "מצפון קומוניסטי", כי הוא תמיד מוצא לי עבודות בית – לסדר, לנקות, לבשל וכדומה, רק לא ליהנות מי משאני אוהבת לעשות  כולל סריגה. אני סורגת בדרך כלל מול טלביזיה תוך צפייה בתוכנית מעניינת או בסרט. בחופשות חוץ כלל ובאילת בפרט למצפוני אין ברירה  - (אין בית אין גם עבודות בבית)הוא שותק ואני חוגגת.

 כמובן נהניתי לא רק מסריגה.

 

 

 

 

ומה בעצם סרגתי? התחלתי חצאית מחוטים  "פרלה"

 

 

ככה נירא משהספקתי לסרוג:

 

 

 

 

 

נכתב על ידי klubok , 7/6/2007 08:51   בקטגוריות חצאית, סריגה, קרושה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לklubok אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על klubok ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)