לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

We're part of a story, part of a tale




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2013

אם היו שואלים אותי מה אני רוצה


אם היו שואלים אותי מה אני רוצה, לא יודעת אם הייתי יכולה להסביר את מה שאני מרגישה.

כי מה באמת אני רוצה? אני רוצה מליון דברים!

מה אני צריכה? לא צריכה הרבה..

אז למה אני רוצה יותר? כדי להראות לכולם שאני טובה, שאני יכולה להצליח לבד? מה זה להצליח בכלל?! מי אמר שבשביל להיות מוצלח צריך להגיע לאיזה שהו קריירה טובה או אישיות מוכרת, למה יש לנו את הדחף הזה להגיע למקומות שלא באמת צריך.

ממה זה התחיל? ממי זה התחיל?

אם אני ישאל את עצמי מה אני רוצה, אני יכולה לענות בלב שלם שאני רוצה להיות שלמה, מאושרת, אוהבת ונאהבת.

לא צריכה כלום מעבר לזה.

אבל כשמישהו אחר שואל... 

אוי, זה כבר סיפור אחר. מה אני צריכה להוכיח? שאני אשת קריירה מצליחה, שאין לי דאגות בחיים כי יש לי כסף?

למה ההורים מלמדים אותנו שכדי שהם יהיו גאים בנו אנחנו צריכים לעשות פסיכומטרי, צריכים לסיים תואר אפילו שתיים או בכלל דוקטורט כדי שהלב שלהם יתפוצץ מרוב גאווה.

למה? כדי להיות שכיר באיזה מקום מסריח בין 4 קירות?!

כדי שיהיה בוס מעלינו ויגיד לנו שכדי לקבל את ה20 אלף שקל בחודש הבא אני צריכה לעשות כל מה שאומרים לי.

למה?

כדי להיות עוד בורג במערכת, אבל אחד כזה מזהב, ואז מה? אז לא להיות הרבה בבית, לא לחיות את המשפחה, לכעוס, להתעצבן כשלא מצליח בעבודה, לחזור לישון בבית, לרצות שקט, לרצות שהילדים ישתקו, רק ישתקו כשהם משחקים כדי שאני יוכל לישון?

כל זה נשמע לי מירמור אחד גדול!

 

אז לא אמא, ולא אבא, תודה רבה! אבל אני בוחרת לא להיות במעגל הזה של החלשים בתחפושת.

אני בוחרת להיות עצמאית, להיות אני, להיות בלי שיגידו לי שזה לא בסדר, אם זה לא בסדר אני יקבל על הראש מהחיים לבד.

ואם יהיה בסדר הם יפנקו אותי.

זה רק לדעת להוביל את עצמי במקום הנכון, זה רק לסמוך על האנטואיציה שלי, להיות מי שאני.

אני יודעת שזה מפחיד, הכי מפחיד..

אבל אני מוכנה לקחת את הסיכון כדי להיות מאושרת, רק ככה אני מאושרת, וכשאני מאושרת טוב לי, טוב למשפחה שלי..

 

אני קוראת את השורות האחרונות שוב ועולה לי חיוך, איך אפשר שלא?!

אני גאה בעצמי כל כך..

ושלמה עם כל מה שעברתי בחיים!

אני אומרת תודה על הכל, גם על הרגעים הקשים שהיו לי, אלה שבדיוק עיצבו את האופי שלי, מי שאני עכשיו.

............................................................................

 

..............................................................................

 

.................................................................................

 

*Pumpkin*

נכתב על ידי pumpkin :P , 29/7/2013 01:12  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Eternal-LegenD ב-6/9/2016 01:39
 





כינוי:  pumpkin :P

בת: 35

MSN: 




1,685
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpumpkin :P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pumpkin :P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)