לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ניר גייגר - בלוג צילום


צילומים וכו...

כינוי: 

בן: 43

Google: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

Submission



טוב אתמול עלה פוסט, אבל שוכנעתי ללכת לצלם למרות שאני חולה, וזה היה מאוד חכם לצלם בים, עם רגליים בתוך המים הקפואים,

מזל שאמא שלי לא קוראת כאן, אז בגלל שצילמתי אתמול אני רוצה להעלות היום תמונה אחת מהסט

בכל מקרה אני אמנם חולה יותר,אבל זה שווה את התמונה שתראו כאן מיד, שאמנם לא צולמה בים, אלא מיד אחרי זה.

 

הבעיה היא שחברה שלה נדחפה לצילומים (כי היינו צריכים להשתמש בבית שלה)

ומעבר לזה שהיא קרציה היא לא ממש יודעת לצלם, היא לומד צילום בקמרה אובקורסה שנחשב לבית הספר הטוב ביותר לצילום,

אז היא לא מקבלת ממני טיפים,וכל מה שאני אומר מבחינתה זה משעמם או מיותר,

אפילו הבאתי איתי עדשה כדי שיהיה לה,אבל היא אמרה ששלה יותר טובה והיא לא רצתה לקחת (העדשה שלי הייתה די הרבה יותר טובה מהעדשה שלה, ובטוח שיותר מתאימה לצילום בתנאים שהיו לנו)

בכל מקרה אני מספר את זה רק בשביל להגיד שלדעתי מי שלוקח קורס בצילום מבזבז את הכסף שלו, אם יש לך את זה, אז יש לך את זה, ואם לא ,אז לא, קורס לא ילמד אותך לצלם.

אח"כ ראיתי כמה תמונות שהם צילמו שם בסטודיו, אלוהים ישמור, צילמתי ברווזים בטבע עם רקע וחשיפה טובה יותר ממה שהיה שם בסטודיו שלה.

בסופו של דבר אחרי שהלכתי היא התפוצצה על חברה שלה, אמרה לה שהיא לא מעריכה אותה ,שהיא נתנה לי לצלם יותר למרות שהיא צלמת יותר טובה ממני והיא לומדת ושהתמונות שלה ברמה יותר גבוהה משלי,

אני מקווה שאין פה אף אחד שלוקח קורס בצילום, אבל אני ממש בז לאנשים כאלה,ועוד יותר לאנשים שלוקחים מהם כסף ולא עושים איתם שום דבר.

מי שרוצה ללמוד כמה דברים בצילום מוזמן בכיף לבוא לטייל איתי ותוך כדי לקבל כמה טיפים ורעיונות ולחסוך את ה 22,000 ש"ח לשנה שמשלמים בבתי הספר.

זהו,הייתי צריך להוציא קצת מרמור,

ועכשיו לתמונה, הנה דברים שלא מלמדים בבית ספר לצילום

 

 

 

נכתב על ידי , 5/3/2008 19:43  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




180,177
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפסיכולוג חובבן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פסיכולוג חובבן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)