לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Anything But Ordinary



Avatarכינוי:  Ilanka =]

בת: 32

ICQ: 301765059 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

יום שישי היה ממש כיף =] + תמונות !!


כנראה שביום שישי היינו ממש כוסיות P=

 

אז ככה..ביום שישי האחרון ויק הייתה אמורה לישון אצלי...

אז החלטנו שמשעמם בבית ויצאנו לטייל..

 

היינו בטיילת והלכנו לגן העיר =]

הסתובבנו וזה ואז התיישבנו על איזה ספסל..

[דרך אגב..היו הרבה בנים באותו הערב למשהו..גם בטיילת וגם בגן העיר..חמודים 3>]

בקיצור איזה 2 בנים ניגשו אלינו, לספסל [!] והתחילו איתנו...חח זה היה מזה חמוד :)

 

אחרי זה הלכנו לטייל קצת עם ויק..ואיזה 2 לסביות התנפלו עלינו... WHATEVER!! פשוט פסיכיות =\\

 

ואז הלכנו אליי הביתה...ודיברנו וזה וראינו טיוי..נו כמו כל ערב עם בנות =]]

היה ממש ממש כיף!!!

לאב יו ויק!!

 33333333>

 

תמונה של ויק מיום שישי =]

 

ותמונה שלנו..חחח די ישנה...מלפני איזה חודשיים P=

 

היום הלכנו לראות בגדים [שוב..] ולא מצאנו כלום [שוב!!]...

אבל בכל זאת היה כיף!!

 

מחר אני נוסעת עם ויק לראשון...לחפש בגדים [שוב..מה אני אעשה? אין לי בכלל בגדים לחורף..ואין כלום בחנויות..הכול כל כך מכוער =\ ויקר!! ]

ומחרתיים כנראה אני נוסעת לרעננה לאח שלי =]]

 

טיול שנתי!!!!!!!!!!!!!!!!!

ביום ראשון-שני הבא יוצאים לטיול שנתי!!!!

סוף סוף...כבר חשבתי שנצא בסוף שנה!!

ביום רביעי נוסעים לבצפר ל"הכנה לטיול שנתי"..

מקווה שיהיה כיף P=

 

זה הכול להיום... :)

בה ביי

 

נכתב על ידי Ilanka =] , 4/11/2007 22:38  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מריו'ש :) ב-14/11/2007 21:56



2,610
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIlanka =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ilanka =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)