לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רומיו

טיסתה כלו ותירו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

אני סונה את


אתי

2לינה

3ולריה.ק

4עדן

5הילה

6ולריה.ס

מקום  אחרון  מאיה  לפעמים

3הרישונות  בישבילי  כמו  3שטניות             אני  סונה  אותם

נכתב על ידי , 22/12/2007 00:45  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני


אני  אלכתי  למסיבה   כשה  אני  וחברה  שלי  יצאנו  3  פעמים   נשיקה   הי  לא   רצתה    אז  ארגשתי  ש  שששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש

בקיצור  הצוב 

נכתב על ידי , 22/12/2007 00:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 29

ICQ: 1995 






הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לromanstv אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על romanstv ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)