לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אל העולם הגדול


מנקודת ראותי

כינוי:  עדיין ילדה

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

תהיות...


למה כל הזמן שאני יושבת באוטובוסים, לא משנה איזה אוטובוס תמיד יש חרק על החלון שלצידי....

 

כמה זמן לא כתבתי שיר טוב או משהו בכלל, הזנחתי את נגינת הגיטרה הזנחתי את הלמידה בשפות את הקריאה בספרים צריך לחזור לזה...בעע

 

למה אנשים רכלים? אני שונאת כאלה שמדברים רע ובמיוחד עליי, שונאת לרקוד בפאב בחופשיות ואז אומרים תראו ת'שרמוטה הזו? לידעתי באים לפאב בשביל זה, לא שהלכתי להזדין עם כולם שם סך הכל רקדתי בנועזות טיפה....אבל, שילכו להזדיין מי אתם בכלל אני לא רואה אתכם ממטר....

 

מסיבת פורים לא הייתה כמו שציפיתי סתם התרגשתי קצת בהתחלה, היה מעפן חבל שהלכנו בכלל....

 

כולם בפאבים באים להזדיין אבל שרואים אותך מתנשקת עם בחור ולא עשית שום דבר אחר פותחים עליך עיניים....ובמיוחד השולחן שלך עם האנשים שקרובים אליך, כנראה כולם היו הפוכים באותו היום אז אני אסלח לכם....

 

לרקוד עד אור הבוקר כאילו אין מחר, לעצום עיניים ולהשתגע, לרקוד לפי הקצב, להרגיש את האנדרנלין זורם בגוף, להרגיש את האלכוהול מסובב לך את הראש ולאבד שיווי משקל, לאבד את עצמך לרגע ולצחוק על זה כל דקה אח"כ....הייתי בסך הכל בראש טוב...

 

נכתב על ידי עדיין ילדה , 2/3/2010 11:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדיין ילדה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדיין ילדה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)