לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מאייווווווש - השם - ו ה א ג ד ה -

כינוי:  - מ א י י ק - (:

בת: 30

ICQ: 345982991 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

פוסט פרידה - יאללה אחינו להת' [:


לא חזרתי

סתם רציתי לכתוב כמה דברים חשובים

 

1. משעמם לי \:

2. סגרתי את הבלוג . אבל אני לא מוחקת .. סתם אין לי סיבה . [=

3. טוב לי עכשיו ו"להתפרק" בפני מישהו ? עוזר לי .. אז אני לא צריכה את הבלוג . אין לי מה לכתוב בו וגם אף אחד לא ממש קורא

וזה שאני מספרת כמה מסכנה וכמה עצובה אני ? הבלוג לא ממש עוזר לי .

את השטויות של " אווו כמה קשה לי כמה נורא לי ... " אני יכולה לספר לעצמי לפני שאני הולכת לישון וככה אני ירדם מעצמי יותר מהר

4. רדה ריפוא וידיד משוגעות שלי אני אוהבת אתכן (:

חחח למוגבלים שלא יודעים מה זה אפילו " אוואי אוואי " אני יתרגם

רדה - הדר

ריפוא - אופיר

וידיד החמודה - דידי [=

 

 

מסקנות מהפוסט ?

מצאתי דרך להרדם מעצמי

יש מוגבלים שלא יודעים מזה "אוואי אוואי"

והחלטתי לסגור את הבלוג !

אין לי מושג כמה זמן יש לי אותו .. אולי שנה משהו כזה אבל סבבה ..

ולכל אלה שחוגגים .. שנה אזרחית שמחה [: אני אישית לא חוגגת אבל כל אחד באמונתו יחייה

 

 

 

 

נכתב על ידי - מ א י י ק - (: , 31/12/2007 16:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,638
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל- מ א י י ק - (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על - מ א י י ק - (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)