לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


358865

כינוי:  שיר33>

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

החלטתי לעדכן פה,.


למרות שאני בספק עם מישו יראה.

 

פשוט נמאס לי מאמא שלי נמאס לי!.

 

אני לא רוצה להיות איתה יותר, כל פעם היא מוחיכה מחדש כמה שהיא זונה.

אני לא סתם מקללת ואומרת שאמא שלי זונה. היא משקרת לי בפנים "שיר תסתכלי לי בעניים אני נשבעת לך שעם היה לי מישו את היית הראשונה שיודעת" אחרי שקראתי תסמסים בפלא שלה ~.~

 

 

נמאסססס לייייייייייי רררררררררררררר>>>>>>>>>><<<<<<<<"

 

באלי להיות עם אבא.

באלי לגור שם.

ישלו בית שווה.

כיף שם.

אבל אני לא יכולה להיות שם

כי גם הוא רוב הזמן לא שם\:.

 

היום אני הולכת לאבא עד מחר ואז 10 ימים אני לא יראה אותו ולא ראיתי אותו איזה 5 ימים.

 

נמאס לי שאין ימים קבועים.

נמאס לי לעבור עם מזוודה ממקום למקום.

נמאס לי מהחיים האלה.

נמאס לי מהלחץ.

פשוט נמאס.

 

\:

 

 

 

 

 

 

בלוג חדש; http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=470641

נכתב על ידי שיר33> , 31/10/2007 10:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,106
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשיר33> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שיר33> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)