לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~ ° זאת המלחמה האמתית ° ~


תשכחו ממה שקורה בדרום, זאת המלחמה האמתית.

Avatarכינוי:  ~ בריאן.. אלא מה? XD ~

בן: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

שיר. באתי להוציא ולהתפרק..


"היא הייתה,
היא כבר לא פה,
הלכה, נעלמה.
רק זכרון של עבר,
כבר התפוגג,
לא נשאר.
כל מה שרוצה,
זה פשוט לרצות מישי אחרת,
אבל זה פשוט לא יקרה,
כי למחשבות היא תמיד חוזרת.

זאת לא אהבה כבר,
נעלם המשחק כבר,
מקווה לישון, ולא לחלום עליה.
על המבט הזה,
המשפט האחרון,
על החיוך שהתרגלתי לקבל ממנה.
כמו דף לבן,
מרגיש כל כך ריק,
שחלק חסר בי,
בשבילי היא כבר חסרת חשיבות..
אבל למה זה ממשיך כל הזמן להדהד בי..

חשבתי שהיא כמו כוכבת,
נראית סקסית ויפה בטירוף,
אבל זה כבר לא היה חשוב לי,
כי היא לא הייתה בשבילי רק גוף.
העיניים צופות בי,
השפתיים מנשקות אותי,
בלחי, בפה, בצוואר,
ועכשיו כל זה נגמר,
ואני בכלל לא מרגיש מאושר.


אני וחברה שלי נפרדנו אתמול.
מאז עד היום לפני כמה שעות הכל היה בסדר,
לא הייתי מבואס, ולא כלום.
ואז בא אליי מישהו בפייסבוק, ושואל עליה,
אם נפרדנו, אם זה נגמר ביני ובינה..
ואמרתי לו שכן.
כי הוא כבר חשב שהיא בוגדת בי. כי היא הייתה עם מישו אחר.
יום אחרי שנפרדנו.
צוחקת עם מישו,
ואני מרגיש הכי רע שבעולם.
פניתי לחברים,
והם עזרו : )
הצלחתי להדחיק קצת את הכאב,
והבכי המתמשך נפסק פתאום.

השיר הוא פשוט מקרה של פריקה, שהייתי פשוט צריך להוציא.

אחרי הרבה זמן שלא פרסמתי,
בריאן.
נכתב על ידי ~ בריאן.. אלא מה? XD ~ , 8/10/2009 04:36  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליסוששש ב-24/10/2009 19:39
 





2,152
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~ בריאן.. אלא מה? XD ~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~ בריאן.. אלא מה? XD ~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)