לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

^SLED^



כינוי: 

בת: 31

ICQ: 261332356 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008


אז קודם כל

 

שבוע טוב לכולם! =]

 

אז יום שלישי יוצאים לטיול שנתי..

חיכיתי לו כל כך הרבה זמן ועכשיו דווקא לא ממש בא לי לצאת..

לא יודעת.

מוזר לי עכשיו.. :(

 

טוב נקווה יהיה מהנה! :P

 

מחר אני ויקה ונגה צריכות ללכת לקנות כל מיני דברים לטיול..

חח.. בטח יהיה מצחיק.. XD

 

 

היום רבתי עם אמא כי היינו בגרנד והיא לא הרשתה לי לעשות עגיל בפופיק! |:

חח..

טובנו אני אעשה עוד מעט.. :P

 

ממ.. אז ככה הכל סתם אותו שיט.. -___-

 

טוב אז תהנו לכם בשבוע החדש.. \:

 

נכתב על ידי , 30/3/2008 20:00  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-7/4/2009 13:57



3,542
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~ליזו~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~ליזו~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)