לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

:] Chen's Blog



Avatarכינוי:  - חנוש :]-

בת: 31

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008


היי כולם,

לא הייתי פה מ-ל-א זמן וממש לא עדכנתי אז קבלו כמה עדכונים

השנה הזאת הכ"כ כ"כ מדהימה הזאת נגמרת עוד 14 ימים זה פשוט מדהים איך שהזמן טס אני זוכרת את היום שעלינו בו לחטיבה ביום גיבוש השכבתי והכיתתי זה ישמע קלישאתי אבל אני זוכרת את זה כאילו זה היה אתמול איך ה3 שנים האלו עברו כ"כ מהר?! זה פשוט לא נקלט!

אני כ"כ לא רוצה להיפרד מהשכבה המדהימה הזאת אחרי 3 שנים של הכרות והתחברות ככה נפרדים ל3 תיכונים שונים יש כאלה שאני אולי לא אראה אותם יותר ויש כאלה שאני בטוח ישמור איתם על קשר!

אני כ"כ רוצה שכל השכבה תישאר ככה כמו שהיא בלי התפצלויות ובלי כל השטיויות האלה פשוט להישאר יחד.

זה כבר לא יקרה :(

כל אחד בחר דרך חדשה שילך איתה שנה הבאה לתיכון שהוא בחר עם החברים הקרובים שלו, עכשיו זה כל אחד לדרכו.

זה לא פוסט סיכון ממש ממש לא זה אפילו לא מתקרב.

אני אפילו לא מצליחה לדמיין את היום האחרון את ה-20 ביוני ביום שבו אנחנו אומרים להגיד יפה שלום לכולם ולהיפרד אין מצב שאני שורדת את זה.

יש אנשים שהם כ"כ חשובים לי שאני לא אראהאותם 3 שנים אין לי ושג איך אני אראה את עצמי בלעדיהם ב3 שנים הבאות כ"כ התרגלתי לאנשים שקיימים עכשיו לשכבה המדהימה אבל באמת מדהימה הזאת.

נכון שכל אחד אומר שאין מצב שנשכח אח את השני ואין מצב שלא נישאר בקשר אבל בתכלס כל אחד ילך לדרך שלו ויכיר אנשם חדשים ויפחית את הקשר עם האנשים מהחטיבה.

אני מקווה שזה לא יקרה לי אני כ"כ מפחדת לאבד את החברות שלי, כ"כ!!!

 


יש לי כ"כ הרבה תמונות לשים פה אני לא יודעת ממה להתחיל

הקלטו, חזרות, טיול שנתי, ועוד ועוד

שיהיה לי זמן בין החזרות אני אשים פה את כולם מבטיחה!!!

3333333333333333333333>>>>>>>>>ת

לאביו ססווווו מאצ''

מווווווווווווווווווווואה

נכתב על ידי - חנוש :]- , 7/6/2008 21:41  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,007
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל- חנוש :]- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על - חנוש :]- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)