לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

sara in the country


כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2015

ההבנה/קלאמרי


 

שלחתי לאיוון הודעה: לילה טוב מותק, אני הולכת לישון 

איוון שלח בחזרה: חצי שעה בבית, קלאמרי בדרך אלייך 

 

התפוצצתי. קלאמרי? קלאמרי? מה הוא לא מבין? הוא לא מכיר אותי בכלל? הוא לא יודע מה המצב הכלכלי שלנו? מה הוא קונה לי קלאמרי הדפוק? 

התפוצצתי כמו שהרבה זמן לא התפוצצתי. טליה ישנה ואני בחדר שינה צועקת לכרית - קלאמרי! אלוהים ישמור, קלמרי! כמה אפשר עוד לסבול? 

 

הוא חזר הביתה ועשיתי מאמץ אדיר להיות חביבה, איזו תחושה פנימית אותתה לי שיש מצב שכדאי לחכות עם התגובה הזועמת מולו. 

 

בבוקר גיליתי שאת הקלאמרי הזמין שחר, אכל חצי ואת היתר הם הביאו לי שגם אני אשתתף בארוחה. 

 

סבבה, הבנתי, משהו לא בסדר אצלי. 

 

מזל שהצלחתי להפנים "סוף מעשה במחשבה תחילה". 

 

נקווה שיצליח לי גם בפעם הבאה. 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 13/4/2015 14:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,620
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsara in the country אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sara in the country ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)