לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני השארתי מילים שידברו במקומי.


כאן אני יספר על חיי אתם מוזמנים[=

כינוי: 

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2010

תאהבי קצת את עצמך


 

 

הרבה מועקות אני נושאת בתוכי...

מועקה ועוד אחת ועוד אחת...

וזה נהיה כבד באיזשהו שלב...

נמאס לי להתאכזב, להפגע..

מתי יעבור השלב הזה?

בבקשה תגידו לי...

אני מתחרפנת....

 

תאהבי קצת את עצמך./שירי מימון

אין לך טעם לבכות על שנים ארוכות
איש לא זוכר
את אותה מועקה, שאת שוב מדחיקה
כשהוא לא חוזר.

אם ביקשת תשובה לא שמעת אף מילה
איך בסוף האמת יש תמיד מחילה
איך כשהוא מהסס את שוב בנפילה
תאהבי קצת את עצמך.

עד כמה הלכת רחוק מדי
תגידי, האם היה כדאי
הדלת נסגרת על ליבך
תאהבי קצת את עצמך.


את יודעת כבר טוב, מה גורם לך לכאוב
הזמן לא משקר
האתמול שרודף אותך לא מלטף
ולא מוותר.

אם ביקשת תשובה לא שמעת אף מילה
איך בסוף האמת יש תמיד מחילה
איך כשהוא מהסס את שוב בנפילה
תאהבי קצת את עצמך.

עד כמה הלכת רחוק מדי...

 

 

ההזדהות..

 

שבת שלום.

נכתב על ידי , 9/7/2010 19:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדן3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדן3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)