לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זיווגים


מקום ממנו אני מקווה שיצאו זוגות מאושרים וגם נושאים אחרים. פרטים נוספים בפוסט הראשון .

כינוי: 

בת: 68





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

עוצמה


"הכל נפלא" כתב לאחרונה באופן מאד משכנע כי כולם שם למעלה מושחתים

http://www.tapuz.co.il/blog/viewEntry.asp?EntryId=841208

ומאחר וכך "אנחנו צריכים להתארגן בעצמנו, מלמטה, לפעול ביחידים וכקבוצות ולקדם את מה שחשוב לכולנו."

כבר ימים מספר מהדהדת לי בראש השאלה כיצד יכולים יחידים או קבוצות קטנות לשנות  . עדיין אין לי

תשובה ברורה אבל שני דברים שנתקלתי בהם היום הזכירו לי מהי עוצמה .

הראשון היה משפט מתוך מערך שעור על חנוכה שאני מצטטת מהזיכרון " כל החושך הגדול כולו לא יכול

לכבות אפילו נר אחד ואילו נר אחד קטן יכול להאיר את כל החושך "

השני הוא זה  :  http://www.youtube.com/watch?v=c49dS76KhGc

נכתב על ידי , 9/12/2006 03:42  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דורית ב-12/12/2006 13:38



3,506
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדורה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דורה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)