לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זיווגים


מקום ממנו אני מקווה שיצאו זוגות מאושרים וגם נושאים אחרים. פרטים נוספים בפוסט הראשון .

כינוי: 

בת: 68





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

למי איכפת בכלל ?


הניסיונות האובססיביים שלי למצוא פתרונות למכת הנרקומנים במדינה לא נובעים מאלטרואיזם טהור . הנושא מעסיק אותי מכמה סיבות : ראשית כי במהלך תשע השנים האחרונות התבצעו בביתי שמונה פריצות . שנית כי יש לי חברה טובה שאחיה הצעיר  התדרדר לשימוש בהרואין ומלבד הנזק הבריאותי שהוא גורם לעצמו הוא גורם גם המון צער וכאב למשפחתו . שלישית החבר האחרון שהיה לי , שחיינו יחד שנה, התחיל להתנהג מוזר ולרזות מאד ולקח לי כמה חודשים להבין שגם הוא נפל לבור השחור הזה . רק בדיעבד אחרי שנפרדנו קלטתי ,בהצתה מאוחרת, כמה פעמים במהלך אותה שנה נעלם לי כסף באופן מוזר .

 את המכתב לשר דיכטר(בפוסט שנקרא "סטייה מהנושא") עדיין לא שלחתי , כי אני עדיין משפצת אותו, בהתאם להערות שלכם ובתוך תוכי אני יודעת ,שהסיכוי שהוא יתייחס אליו ברצינות ,קרוב לסיכוי שאולמרט יזום שיחות עם סוריה או אירן .  

היום נתקלתי בכתבה מעניינת :     

http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=415922&sid=126

הכנסתי לינק שלה לפורום הפנתרות הירוקות

 ואם עוד לא סיפרתי לכם אז  לידיעתכם אני פנתרה ירוקה .

http://www.bambuk.co.il/gren_panthers/index.php

MR.  Y    הגיב : " הרדמה כללית גורמת נזק ,איבוגה היא שיטה הרבה יותר מוצלחת "

עד לפני מספר שעות לא שמעתי מעולם את המילה איבוגה . חיפשתי בקדחתנות בגוגל ומצאתי מאמר מרתק : 

http://www.goleshet.com/features/ibogaine.html

ושוב אני מגיעה למסקנה העגומה, הידועה שבגלל אינטרסים כלכליים, התאגידים והממשלות עושים קומבינות ,שמונעות מאיתנו בריאות ובטחון.

ועוד משהו חמור שגיליתי לא מזמן : על פי החוק אסור בארץ למכור מזרקים ללא מרשם . גיליתי את זה כשמצאתי שני חתלתולים מורעבים ,שעדיין לא יודעים לאכול לבד וניגשתי לסניף הסופרפארם הקרוב .  הרוקח הסתכל עלי כמו על נרקומנית ושלח אותי למרכז של משרד הבריאות ,בו מחלקים מזרקים לנרקומנים . לא עזרו ההסברים שלי ,שאני לא זקוקה למחט ושזה עבור חתלתולים . פשוט אסור וזהו.

עכשיו אני תוהה האם נרקומן בקריז יטרח לגשת לאותו מרכז חלוקה של משרד הבריאות, שפתוח רק מספר שעות ביום ולא כל יום, או שהוא יעדיף להשתמש במזרק משומש ולהסתכן בהדבקות באיידס,  או בהשד יודע מה . מה איכפת למשרד הבריאות ולקופות החולים ? ככל שיש יותר חולים .יש יותר תקציבים ויותר הצדקה לקיומם .

נכתב על ידי , 13/12/2006 12:49  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ארז ב-22/1/2007 22:09



3,506
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדורה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דורה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)