לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זיווגים


מקום ממנו אני מקווה שיצאו זוגות מאושרים וגם נושאים אחרים. פרטים נוספים בפוסט הראשון .

כינוי: 

בת: 68





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

האם יש חיים לפני המוות?


הבוקר התעוררתי מחלום , שלאחרונה חזר על עצמו כמה וכמה פעמים בוריאציות .

בחלום אני יושבת מול מסך מחשב ומתכתבת בפורום או מטקבקת  או מצ'וטטת .

השתמשתי  בטכנולוגיה מאד מתוחכמת כי לא נעזרתי בעכבר או במקלדת , הכל התבצע באמצעות מיצמוץ עיניים .

דנתי והתווכחתי עם אנשים בלהט על נושאים שונים. אין לי צל של מושג על מה ולמה .

נראה לי שאפילו בשינה כבר אין לי כמעט חיים מחוץ למחשב.

 נדמה לי שגם את הפוסט הזה חלמתי.

נכתב על ידי , 19/2/2007 12:46  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דורית ב-22/2/2007 18:46



3,506
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדורה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דורה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)