לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Think.

שמרו על החלומות, כי כאשר החלומות גוועים, החיים הם כמו צפור שבורת-כנף, שלעולם לא תוכל לעוף.

כינוי: 

בת: 33

ICQ: 303159712 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

"לא ידעתי שאמא שלך כזאת עקשנית"


לא לציית לאמא זה דבר שלא עושים,לא אצלי בכל אופן

בהתחלה חשבתי שהיא צוחקת, ואם היא לא צוחקת – אז זה סתם איום

אתם יודעים,כמו שאמהות נוהגות לעשות

הכל התחיל אחרי ראשוןשנישלישי בתל אביב- חופשה משפחתית,דבר שלעיתים רחוקות אני נוטה להשתתף בו, לא כי אני לא מסתדרת עם המשפחה שלי, אלא סתם כי בדרך כלל הטיולים שלהם מחפירים.

הפעם החלטתי כן לסוע איתם,כן לתת לזה צא'נס.

אז חזרנו בערב יום שלישי,עייפים אך מרוצים, אחרי הכל – העיר שאין בה לילה,תלאאאאביב

תור החברות הגיע,התלבשתי ויצאתי – על האש,נחמד אך לא יותר

בחצות הוחלט שיוצאים,אז צריך לחזור הביתה,להוריד את הבגדים המטונפים ולהתלבש בצורה שמתאימה לאירוע

"את לא הולכת".

"מה,אמא?"

"את לא הולכת".

"כי?"

"כי ככה".

"אבל .."

"שום אבל, את לא הולכת".

"בסדר"

לקחתי את התיק ויצאתי

נשמע מטופש,אבל הרבה זמן לא שמעתי לא

וכידוע, צירוף האותיות הזה לא אופייני לי במיוחד.

בדיוק כשאני באמצע להחליף את נעלי השקט בנעלי הרעש,בדיוק ברגע מריטת החולצה המטופשת – טלפון

"כן,אמא?"

"שתדעי,אם את הולכת, אין לך לאן לחזור"

לענות לה אפילו לא טרחתי,לא כי אני מזלזלת

אלא כי היא ניתקה מיד – לא משאירה צל של ספק במוח המעוות שלי,

שאם אני הולכת,מתחיל דו קרב

אבל זו אמא,חשבתי לעצמי.היא תוותר,קצת פרצופים והיא תשוב לחבק ולאהוב אותי כמו תמיד

דאנס בר,ריקודים,חתיכים,אלכוהול ובעיקר בעיקר מחשבות

מאיפה השטות הזאת קפצה לה,מה עומד מאחורי זה ומאיפה הביצ'יות הזאת פתאום

4 בבוקר, אני והבננות נכנסות לאוטו וחוזרות הביתה

בעצם לא הביתה, שכחתי שאין לי לאן לחזור יותר- ופחדתי להישאר מחוץ לדלת כלכך מאוחר, אז ירדתי אצל רעות

דיבורים,חוויות,המון שטויות, אבל שוב- בעיקר בעיקר מחשבות

 

בבוקר,בשביל לדעת עד כמה אמאלה כועסת צלצלתי לאחות שתבוא לאסוף אותי

מבירור קטן שערכתי עלה כי המצב גרוע,גרוע עד מאד

הנסיעה הקצרה היתה ארוכה ומיגעת,

הנחיתה בבית היתה רגועה,ליוו אותה בעיקר השקט וההתעלמות

מהסוג הזה שיכולים להרוג אותך

 

הימים עברו,וככל שהם עברו התקווה שלי שהכל יעבור חלק הלכה וגדלה

עד שהגיע הפיצוץ,שוב,חשבתי שהיא צוחקת

זו אמא, אמא לא משחקת את המשחקים האלה.

הימים המשיכו לעבור וככל שהם עברו הבנתי שאמא דוקא כן החליטה לשחק את המשחק הפעם.

הטלפונים והשכנועים לא עזרו,

אפילו אבא לא עזר.

האמת שחשבתי שהיא תישבר מתישהו,זה דבר שפשוט לא עושים,העניין הוא שהיא לא מבינה את ההשלכות של זה

התייחסתי לסיפור בצורה בוגרת ולא נטרתי טינה, גם כי אני לא מהזן ששומר טינה – וגם כי אז אולי דעתה תשתנה.

הימים ממשיכים לעבור,ואני עדיין לא מבינה איך היא יכולה לעשות את זה

אני לא מאמינה וקשה לי לעכל

היא מתקשה להבין שאין מכאן דרך חזרה

ואני מתקשה להאמין שהיא אשכרה עושה אתזה

 

 

"לא ידעתי שאמא שלך כל כך עקשנית" היא אמרה לי

וואלה?!

גם אני לא.

נכתב על ידי , 22/10/2007 21:49  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בקרוב אגיע רחוק\דנה ספקטור


 

ושוב השקר הזה

 

 משונים הדברים שאת רואה בנקודה המדויקת של ההרס, בגראונד זירו שבו חייך מתפצחים ומתבקעים לשניים.כשזיכרונות נופלים מהשמיים כמו נשורת קונפטי קרועה ומרוסקת,כשאת עומדת על שפתו של בור חרב, וכל שירותי ההצלה בעולם כבר לא יכולים לעזור. כאן אין מקום לשקרים, אין מקום לפנטזיות, כל מה שאת יכולה לעשות זה לתת לריח הבשר המציאותי והחרוך של האמת לעלות לך בגרון.

זה לא שאני מרגישה שבורת לב, זה לא שאני רוצה לנשק אותו עמוקות או להיתלות על קרסוליו ולהתחנן אליו.הדברים האלו שייכים ל-הדר בת ה17, לא לאישה השורדת שהפכתי להיות. והאישה הזאת מבינה בבהירות המקפיאה - הנה הולך הגבר הכי גבר שתכירי בימי חייך, כי רק עכשיו, כשסופרים את המתים,אני פתאום מבינה את ערך השוק הנדיר של מי שעומד לא להיות. זה חוזר אליי ברוורס, מציף אותי כמו נהר בוצי ומכאיב שזורם אחורה: עיניו הטובות, גופו היפיפה,הדרך המדהימה בה תמיד ידע לאחוז אותי באגרופו הגדול כמו פרפר. מספיק חזק כדי שלא אתעופף ממנו, אבל גם מספיק עדין ככה שלא ימחץ אותי כליל.

"את אוהבת אותו על איך שהוא אוהב אותך", אני נדה לעצמי בראש, "שוב את רואה בו תפוקה ותועלת. העיקר שייתן לך את תלוש האהבה שלך בסוף החודש,למי אכפת מה הוא חושב,עושה,מרגיש". יש בזה אמת, כי מזמן לא התעסקתי בא' עצמו אלא במה שהוא יכול לתת לי,והלוואי שיכולתי להחזיר את הגלגל המטופש הזה אחורה,ולתת לו מספיק כדי שלא יילך ממני בכזאת קלות. כי ככה הוא ילך ממני,בקלות,עם זיכרונות של אישה משמימה ונרקיסיסטית שהייתה פעם אש להבה ונשארה להבת גזייה תכלכלה שבקושי מחממת,ועכשיו אני פתאום מבינה - אני הולכת לאכול אותה על זה שלא השכלתי לייצר בו זיכרון יותר סקסי וחם וטוב.

אבל מה אני אעשה עם כל הידע הזה עכשיו? אולי אשאל את מנהלי השיווק של "עתיר ידע". מה תעשה אישה שהבינה מאוחר מדי מה יש לה בידיים, איך יעתיר אותה הידע הזה המיותר?

 

 

 

מנקודת מבט שונה במקצת החלטתי לראות את זה בצורה קצת אחרת

בסופו של דבר,

הרגשתי צורך עז כן להשאיר לך בלב משהו

אין לי מושג עד כמה זה השפיע עלייך אני רק יודעת שלי זה כן עשה קצת טוב וכן נתן לי את הדחיפה האחרונה חביבה שהייתי צריכה שייתנו לי.

נכון או לא נכון

אבל איכשהוא, שוב השקר הזה.

נכתב על ידי , 7/10/2007 00:45  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,613
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTina L.E. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tina L.E. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)