לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הקשת שבענן


החיים הם כמו קשת צריך שיהיו שמש וגשם כדי שיופיעו הצבעים

Avatarכינוי:  זוהר בשמים-שכרון חושים

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

החור והתחבושת


 

 

לאחד העובדים אצלנו בארגון, יש חוש הומור שאני מאוד אוהבת.

 

להלן שיחה שהתנהלה בינינו לפני מספר שנים:

 

הטלפון שלי מצלצל.

  

הוא:    הי, מה שלומך?

אני:     טוב תודה. ומה שלומך?

הוא:    בסדר, תיראי יש לי בעיה קטנה

אני:     כן, מה הבעיה?

הוא:    אתמול קניתי בסופר את התחבושות החדשות, אילו עם הכנפיים...

אני:     אז מה הבעיה?

הוא:    אני לא יודע, שמתי תחבושת ופתאום שמעתי משק כנפיים והיא עפה.

          מה אני עושה?

אני:     תפנה ל'עלילי'..

 

 

 


 

ובהמשך אותו עניין , אין כמו להתחיל את היום עם בדיחה מדליקה שתחייך אתכם:

 

גבר אחד שיחק גולף, כאשר פתאום שם לב שהלך לאיבוד.

הוא רואה לפניו אישה והולך לעברה...

- תוכלי לעזור לי? אני לא יודע באיזה מספר חור אני נמצא

- אתה נמצא חור אחד מאחורי. אני במספר 7, ולכן אתה ב-6.

הגבר הודה והמשיך לשחק גולף. כשעתיים לאחר מכן, הוא שוב שם לב שהלך לאיבוד. הוא רואה שוב את אותה אישה, וקצת נבוך פונה אליה:  סליחה על ההפרעה, אבל שוב הלכתי לאיבוד. תוכלי להגיד לי באיזה חור אני נמצא עכשיו?

אתה נמצא חור אחד מאחורי. אני בחור 14 ואתה ב-13.

הגבר שוב הודה, והמשיך לשחק גולף. כאשר סיים לשחק, הוא ראה את האישה במזנון של המועדון. הוא ניגש אליה ושאל אם יוכל להזמין אותה לשתות משהוא, כאות תודה על זה שעזרה לו.

היא הסכימה והם התחילו לשוחח על כל מני דברים עד שהוא שאל אותה ממה היא מתפרנסת...

- אני אשת מכירות

- מה,  באמת? גם אני!! מה את מוכרת? שאל הגבר

היא התביישה קצת ולא רצתה לענות, אבל אחרי שהוא התעקש היא הסכימה לענות בתנאי שהוא לא יצחק.

הוא הבטיח לא לצחוק.

- אני מוכרת.... טמפונים!

הוא מייד פרץ בצחוק, ואז היא כועסת אמרה לו

- הבטחת לא לצחוק!

- איך אפשר? כי אני.... חחחח,... אני מוכר נייר טואלט... אני ממשיך להיות חור אחד מאחורייך!!!

 

נכתב על ידי זוהר בשמים-שכרון חושים , 29/5/2007 07:23  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של lalii ב-30/5/2007 20:06



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזוהר בשמים-שכרון חושים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זוהר בשמים-שכרון חושים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)