לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הקשת שבענן


החיים הם כמו קשת צריך שיהיו שמש וגשם כדי שיופיעו הצבעים

Avatarכינוי:  זוהר בשמים-שכרון חושים

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

ילדה כותבת שיר


מובאים לפניכם שלושה שירים שהילדה שבי כתבה. (המצאתי לכל שיר כותבת דמיונית)

 

 

שוטר

 

ראיתי היום

אוטו עם

פנסים כחולים ואדומים

כשאני לא אוכלת

אמא מפחידה אותי

ואומרת לי

שיבוא שוטר וייקח אותי

אז פחדתי

ואני לא מבינה

למה

כי אכלתי היום

 

כתבה: מורן צוף בת 8 צורן

 

 


 

רוח סתיו

 

רוח סתיו

בחוץ שורקת

אני בתוך

עצמי מתכנסת

מחכה לצלצול הגואל

שאותי יעורר

 

כתבה: סתיו חופית בת 12 כפר ורדים

 

 


 

הצפרדע והנסיך

 

מסתכלת עמוק בתוך

מימי הבריכה

העכורים והירוקים

שעל פניה צפים

פרחי השושנים הצחורים

תרה אחרי

הצפרדע אותה

אנשק

ולי תהיה לנסיך

 

כתבה: רונה גרינברג בת 10 מגדרה

 

 

 

נכתב על ידי זוהר בשמים-שכרון חושים , 31/5/2007 01:15  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של lalii ב-2/6/2007 21:03



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזוהר בשמים-שכרון חושים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זוהר בשמים-שכרון חושים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)