לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הקשת שבענן


החיים הם כמו קשת צריך שיהיו שמש וגשם כדי שיופיעו הצבעים

Avatarכינוי:  זוהר בשמים-שכרון חושים

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

מישהו עובד פה?


אני כבר לא יכול יותר צועק בקול עמוס. תראו השולחן שלי עמוס בניירת. אפילו לשירותים אין לי זמן ללכת ומהבוקר עוד לא הרמתי את הראש. די נמאס לי אני משווע לעזרה. נו, בוא תלמד ממני אומר לו שאנן. אני, אף פעם לא לחוץ, הכול אצלי סבבה תמיד יש עוד יום, המחר, מה הלחץ. הנה תראה את הבוס שלנו חביון, מתנהג כאילו הוא עובד במוסד. לא משתף אותי בשום מידע, ואם כבר עושה זאת אזי רק פיסות מידע. ואני הסגן שלו. אתה חושב שאני מתרגש מזה ממש לא.

גם לי כבר נמאס, מצטרפת לשיחה תמר. אין לי חשק לבוא לעבודה בכלל, לאלה שיושבים למעלה לא אכפת מאיתנו. אני מרגישה ממש כמו עבד ומאוד מנוצלת. עושה את העבודה שלי ורק מה שאני צריכה ולא מוכנה לתרום מעצמי לארגון.

שמעתם את השמועה האחרונה? שואלת אותם רחל. על מה אתה מדברת? אה, היא אומרת להם, פיטרו את ע'. מה באמת? כן, תארו לכם אחרי 21 שנות עבודה בארגון. אז מי יהיה במקומו? א' ימונה במקומו. יפה , יפה התקדם תוך זמן קצר אומרת תמר והכול בזכות התחככות עם בעלי הכוח ולא בזכות הכישורים.

הי, מה נשמע? שואל את שאנן שאלתיאל. אוף חושב לעצמו שאנן. עכשיו הוא יזבל לי את השכל שעות על גבי שעות איך אני מתפטר ממנו? הכול בסדר. שמע אני חייב לשירותים לא יכול להתאפק, נדבר בפעם אחרת.

מה ההתקהלות הזו נכנס לחדר חביון, קדימה לפזר את ההפגנה ולעבודה.

 

וכמו שאמר מי שאמר: העבודה היא חיינו אך לא בשבילנו.

 

 

משתתפים:

 

עמוס       - הטיפוס העמוס

שאנן       - הטיפוס השאנטי/רגוע

רחל        - הטיפוס הרכלן

חביון       - הטיפוס החסוי

שאלתיאל - הטיפוס המטרחן

תמר        - הטיפוס הממורמר

 

 

 



נכתב על ידי זוהר בשמים-שכרון חושים , 1/6/2007 19:09  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלי ב ב-3/6/2007 16:32



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזוהר בשמים-שכרון חושים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זוהר בשמים-שכרון חושים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)