לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פצעים ונשיקות


"ידעתי שאסתכל פעם על כל הרגעים שבכיתי ואצחק, אבל לא ידעתי שאסתכל על כל הרגעים שצחקתי ואבכה" -הבלוג שלי. כי כל אדם זקוק למקום שאליו יוכל ללכת ולצאת מדעתו בשלווה.
Avatarכינוי: 

בת: 31

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2012

מחושפת.


טוב, כאילו,

אני לא מרשה לעצמי להתרגש או להרגיש הרבה יותר מידי בזמן האחרון או בכלל. אני נזהרת ומפוחדת ושומרת על פרופיל נמוך.

ואם אני אכתוב את הפוסט שמתחשק לפרוץ לי מהבטן עכשיו ואז אתאכזב עוד כמה זמן ארגיש מטופשת שכתבתי אותו,

אבל בא לי פעם אחת להרשות לעצמי להיסחף ולהתפרק. אז הנה, זה מה שאני עושה למשך 5 דקות תמימות ואני מניחה שכמה פסקאות או משפטים ספורים:

 

את חמודה.

והרגע עברתי קצת על הפייסבוק שלך ואיזה משהו מאוד מנומנם התעורר לי קצת בבטן.

וטיפה בגרון.

ושמחתי לכמה דקות טהורות של חיוך נקי. כתבת לי שאני עושה לך טוב, שחשבת שאני ארצה לדעת את זה. אני חושבת שאראה אותך בשבנ"צ ואולי נהיה חמודות כאלה ונסתובב ביחד כמו שעשינו אתמול בערב, כשהלכנו יד ביד לתוך המקווה והחוצה יותר מידי פעמים. ואת כל כך חמודה, וכל כך תמימה וכזו ילדה טובה. את נשמעת כמו נשמה טובה. מין ילדה כזו שלא פוגעת.

את מקסימה, ומתחשק לי להכיר לך אותי, שתאהבי ותחבבי אותי מכל הסיבות הנכונות. מתחשק לי להכיר אותך יותר, כדי שלא ירגיש לי זר ומוזר הרגש שנאי מרגישה עכשיו. שלא ארגיש שמשהו פה קצת חריג כי בעצם אנחנו לא כל כך קשורות זו לזו, ואיך יכול להיות שאת גורמת לי לחייך ככה אם אני לא יודעת מי את באמת.

אבל את מקסימה, כמה שאת מקסימה.

ושולחת לבבות ודברים כאלה שהתרגלתי לחשוב שהם מותרות נדירות להחריד.

שמח לי וטוב לי קצת בבטן, ואני כל כך מפחדת שזה קצת מדהים כמה אני לא מסוגלת לתת לעצמי להרגיש.

אבל הנה, התפרקתי ל5 דקות קצרות מאוד.

הלוואי והפוסט הזה לא יביך אותי עוד מעט. 

נכתב על ידי , 3/8/2012 17:41  
הקטע משוייך לנושא החם: טו’ באב-חג האהבה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




35,145
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיָאוּ. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיָאוּ. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)