לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כינוי: 

בן: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

מצאתי פתאום (הקדמה)


קודם כל, וסתם שתדעו, אני הולך למילואים בשבוע הבא. הגמד הכי מילואימניק במזרח התיכון. נשבר הכובע.

 

בלי שום קשר, הלכתי היום לאיזו פגישה, ולקחתי מחברת שזרוקה אצלי במכונית כבר שלוש שנים. תוך כדי דפדוף, מצאתי פתאום את הקטע הבא, הוא מצא חן בעיני, הזכיר לי סגנון של משורר שאני אוהב מאד (רמי דיצני), ולקח לי הרבה זמן להבין שבעצם זה משהו שאני כתבתי (לא זוכר מתי ולמי). מגיע לו פוסט נפרד, אז קראו אחד למטה.

נכתב על ידי , 7/4/2005 13:50  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



68,521

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגמד רשע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גמד רשע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)