לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כינוי: 

בן: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

מיקוד


בעבר האמינו בעולם השיווק שאפשר למכור הכל לכולם. עם השנים התחדדה ההבנה (טוב, לא אצל כולם) שמוצרים מסויימים מתאימים לקהלים מסויימים בלבד. מרגע שמצליחים לאתר את הקהל המתאים ולזהות את מאפייניו ואת סגנון חייו, קל יותר לפנות אליו בהצעות שיווקיות שמתאימות לו אישית, וכך לחזק איתו את הקשר.

 

רשת ידועה למדה את העניין, וברשימת הסניפים שבאתר שלה, לצד כתובות, שעות פתיחה ומיקומים, מופיע סעיף המאפיין כל חנות בהתייחסות לקהל היעד שלה. באחד הסניפים נמצא:

 

אודות החנות

חנות הפונה לקהל הלקוחות החרדי של הבירה. בחנות צוות דובר ערבית.

 

ללא ספק, קהל יעד ממוקד היטב.

 

נכתב על ידי , 26/4/2005 10:45  
72 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אגפית ב-27/4/2005 21:46



68,521

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגמד רשע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גמד רשע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)