בעבר האמינו בעולם השיווק שאפשר למכור הכל לכולם. עם השנים התחדדה ההבנה (טוב, לא אצל כולם) שמוצרים מסויימים מתאימים לקהלים מסויימים בלבד. מרגע שמצליחים לאתר את הקהל המתאים ולזהות את מאפייניו ואת סגנון חייו, קל יותר לפנות אליו בהצעות שיווקיות שמתאימות לו אישית, וכך לחזק איתו את הקשר.
רשת ידועה למדה את העניין, וברשימת הסניפים שבאתר שלה, לצד כתובות, שעות פתיחה ומיקומים, מופיע סעיף המאפיין כל חנות בהתייחסות לקהל היעד שלה. באחד הסניפים נמצא:
אודות החנות
חנות הפונה לקהל הלקוחות החרדי של הבירה. בחנות צוות דובר ערבית.
ללא ספק, קהל יעד ממוקד היטב.