לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כינוי: 

בן: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

PaperBack


 

אני אוהב ספרים. בעיקר ברמת התוכן, כמובן,  אבל גם ברמת הנייר עצמו. אני אוהב להחזיק את הספר, להסתכל עליו, לדעת שפיזית הוא נמצא.

אני אוהב את הספרים שלי.

אלו שקניתי, מצאתי או קיבלתי, צירפתי למדפים העמוסים ולערימות ליד המיטה, קראתי, ואשוב ואקרא.

אלא מה, שלפעמים אני משאיל ספר, ולפעמים גם שואל.

וספר מושאל, לא תמיד חוזר.

לפעמים כי שוכחים, לפעמים כי אין כוח, לפעמים כי כבר לא נעים, וכל פעם הספר הארור יושב על המדף, וחסר על מדף של מישהו אחר, וכשרואים אותו מהבהבת מחשבה של וואלה, כדאי באמת שאחזיר אותו ובאותו רגע הקומקום רותח או שהחתול רעב או שבדיוק צריך לצאת - ונגמר.

והספר נשאר.

 

אני מאמין שכל מה שצריך זו תזכורת קטנה, נשימה עמוקה ובעיקר החלטה. לא מסובכת, אבל החלטה.

אז בואו נחליט, ונעשה.

זה באמת מאד פשוט.

 

הרעיון שנקרא PaperBack הוא כזה:

 

אני מבקש מכל מי שהשאלתי לו ספר - שיחזיר לי אותו.

 

ספרים שאני זוכר כרגע: האדם המשוכפל, החורף בליסבון, שואה שלנו, שיניים לבנות.

לא צריך להתוודות בפומבי, לא צריך לבקש סליחה, לא צריך להרגיש לא נעים - רק להחזיר בבקשה את הספר, ולקבל תודה וחיוך.

במקביל, אני מתחייב בזאת לעבור על כל מדפי הספרים שאצלי בבית, ואם אמצא ספר ששייך למישהו אחר - להחזיר אותו.

 

מי שהשאיל ספרים לאחרים ומעוניין לקבל אותם בחזרה, וכל מי שספרים קרובים ללבו,

מוזמן להצטרף לרעיון PaperBack בשלושה מהלכים פשוטים:

 

1. בקשו באתר/בלוג/מייל מכל המכרים שלכם, בפנייה כללית, שיחזירו לכם ספרים שהושאלו.

2. עברו בעצמכם על הספרים שאצלכם בבית ואם תמצאו כאלו ששאלתם - החזירו אותם לבעליהם.

3. שימו קישור לכאן.

 

 

פרוייקט PaperBack יוצא לדרך.

תודה רבה!

:)

 

 

נכתב על ידי , 5/9/2007 10:40  
119 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   5 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונתן ב-31/12/2007 18:03



68,521

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגמד רשע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גמד רשע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)