לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כינוי: 

בן: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

בסדר, הא?


 

את ימי האחרונים (אחרונים עד כה, לא אחרונים אבסולוטית, אני מקווה) אני מבלה בים ובפגישות עבודה.

זאת אומרת, פגישות שבהן אני מחפש עבודה, אבל מנסה לתת לעבודה הרגשה שבעצם היא זו שצריכה אותי, ובהקדם.

 

באחת מהן, הוצע לי תפקיד שיש בו לא מעט צעידה אחורה (מטאפורית, מטאפורית. יש גבול). בעודי מנסה לחתוך את השור (cut the bull, יעני) נושאת הזאתי את עיניה ומודיעה לי:

 

"השכר לא גבוה. אבל שמעתי שגם במקום הקודם שלך לא משלמים טוב, אז זה בסדר."

 

בסדר תגידי לאחותך, חתיכת כל%#$% מכ^*)&. ואם כדי להתקדם בעולם הזה צריך להיות כל%#$% מכ^*)&, ואת באמת כזאת, אז גם זה בסדר?

 

הארררררררגג! 

 

נסיים בחצי סטיקר:

אין לנו על מי לסמוך.

 

עדכונים בהמשך.

 

נכתב על ידי , 1/9/2004 16:51  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גמד רשע ב-8/9/2004 23:59



68,521

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגמד רשע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גמד רשע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)