לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

No pain..............No pain


*can you say *BrAin WaShInG


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008


אולי הם רואים אותי כמו שאני רואה אותם.

אולי זאת בעצמ הבעייה.

נכתב על ידי , 18/4/2008 15:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




קצת כואב שעזבת.

התרגלתי אליך באיזה שהוא מובן.

אבל טוב שעזבת.

רק תזכור לחזור.

 

 

אבל אם היית נשאר רק עוד קצת,

אולי הייתי מקבלת מה שאני ככ רוצה.

וזה לא אותך.

 

תודה.

נכתב על ידי , 17/4/2008 00:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




I miss you alredy

i miss you so much.

 

how could I ever forget you?

 

i couls really love you.

and be yours forever.

you could be mine.

 

wait, they dont love you like i love you.

they dont love you like i love you.

נכתב על ידי , 12/4/2008 16:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לapocaliptica אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על apocaliptica ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)