לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


מנגינת האהבה>•כל הסיפורים שלי במגירה אחת•

Avatarכינוי:  ~כותבת צעירה~

בת: 17

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2014

הקפאת הבלוג עד להודעה חדשה.


בס"ד

היי כולם,
טוב אז מכיוון שאין ממש כניסות ותגובות בבלוג,
אני החלטתי להקפיא את הבלוג עד להודעה חדשה.
את הסיפור שחשבתי לעלות ודי התחלתי "אהבה במרחק נגיעה" אני עוצרת אותו. או יותר נכון מוחקת אותו
ועורכת אותו מחדש.

הבלוג יחזור לתפקוד מלא בקרוב,
ברגע שאני אסיים לכתוב עוד סיפורים ולערוך את הסיפור הלן.
עיצוב חדש יעלה גם כן בקרוב.
שמו של הסיפור הולך להשתנות, עדיין לא החלטתי למה אבל הוא כן ישתנה.

בקרוב יעלו סיפורים חדשים לבלוג,
אחרי שהוא יחזור לתפקד כראוי.
אם בא לכם להביא דעה או לתת לי עצות בנוגע לראיונות לסיפורים,אני אשמח..

עד אז,
שתהיה לכולם שבת שלום והמשך יום מקסים  

נורית.
נכתב על ידי ~כותבת צעירה~ , 29/11/2014 12:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,653
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~כותבת צעירה~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~כותבת צעירה~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)