לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Killer Queen


?When I wake from this dream, will you'r smile still open my heart

כינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

בא לי לכתוב כאן קצת.


טוב לדעת שגם אם ממש התעקשת לשים את העבר במקומו הטבעי, תמיד יהיה לאן לחזור. אפילו אם זה רק בשביל לקרוא.

ואני קצת צוחקת על פעם, אבל זה היה ברור שזה ייקרה.

ועכשיו אני רוצה באמת לכתוב, ואני מוצאת שיש לי חורים במילים, אז לא נורא.

ננסה פעם אחרת.

נכתב על ידי , 4/8/2009 10:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,768

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-Secret Smile- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -Secret Smile- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)