לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  נערה..

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2010

העבר תמיד רודף...


אוקי..

ואיי אני מחכה כבר שאני יוכל לחזור לכתוב כמו פעם,פשוט זורם..

טוב..

העבר תמיד רודף..

גיליתי את זה היום.

ואני כל כך מפחדת ממנו

לא יכולה להתמודד איתו

כל פעם שאני שומעת שיר עצוב,

או משהו על משהו שהיה באותה תקופה,

גם אם זה טוב,הכול חוזר

אנה מחכה לי בפינה...כמה שזה נורא להגיד

אנה מחכה לי בפינה ויכול להיות שאם היא תיקח אותי היא תיקח אותי איתה בכוח וחזק...

יכול להיות שהזמן באמת לא מרפא כלום.

מתישהו כנראה שאני יצטרך להגיד למישהו

אולי משהו בסגנון "תשמע אני אנורקסית או לפחות בסיכון תציל אותי"

אני לא רוצה את זה...

לא רוצה לאכזב את כולם

לא רוצה להראות כמה שאני מעוררת רחמים וטיפשה...

נותנת לחברה לשחק בא כמו בבובה

מצחיק...הכול חוזר,אפילו הכינוי העצמי הנוראי הזה...

אני מפחדת...

 

הפסקתי להאמין בלב שלי כי הוא גרם לי לנסות להרוג את עצמי

ועכשיו הראש מחזיר אותי לזה?

נכתב על ידי נערה.. , 3/3/2010 18:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

2,556
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנערה.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נערה.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)