לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The stupid Things.


החיים הם כמו מראה-תחייך אליהם והם יחייכו אליך חזרה. ;]

כינוי: 

בן: 30

ICQ: 486758388 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

שאלון [מאופק P:]


נממ.. מ ה ש ע מ ו ם ! לקחתי ת'שאלון של אופקק ,, חח

 

יאללה בלי חפירותת P:

 

1.אופק

2.ליאור

3.מאיה

4.ספיר

5.אור

6. מאי

7. חכם

8. אריאל

9. גל כהן

10. גל בכר

11. מור שחר

12. מור בנודיס

13. אייל

14. מעיין

15. נטלי

 

1.כמה זמן את/ה מכיר/ה את מספר 4? שנה נראה לי :]

2. מתי דיברת פעם אחרונה עם מספר 9? היום בצהריים..

3. איזה צבע עיניים יש למספר 5? חום כהה

4. האם יש למספר 11 חיית מחמד? כלב שקוראים לו שוקו והוא כאפות

 . האם מספר 3 מעל גיל 17? לא

6. איזה מוסיקה מספר 8 אוהב/ת לשמוע? ראפ כזה

7.האם היה לך קטע עם מספר 2? אנחנו חברים [אהמאהמ]

8. האם יש למספר 13 קעקועים?  מאיפה לי ?!

9. מה מידת הנעליים של מספר 6? מאיפה לי,, 39 אולי ?!

 10. התנשקת פעם עם 14? ברור XD

11. מה היית משנה במספר 2? כלום שתשנה בעצמה טחח

12. מה הדבר הכי יפה במספר 11? מה לא ? :]

 13. מה הדבר הכי יפה במספר 10? גל בכר ?! השפו הקטן הזאת?! :]

14. מה הדבר הכי מכוער במספר 1? אופק ?! אחת היפות D:

15. איזו תכונה את/ה הכי אוהב/ת במספר 15? הכול :]]

 16. למספר 9 יש חבר/ה? לא

17.מה צבע השיער של מספר 7? אין לו ממש שיער XD

18. מה המאכל האהוב על 5? מה לא ? :] חח שנינו שמנים

19. כמה אחים יש למספר 6? אח אחד חח

 20. איפה מספר 2 גר/ה? שוהם

21. איזו תכונה את/ה הכי שונא/ת אצל  8? ממ לא נראה לי שיש :]

22. האם למספר 3 יש משקפיים? ממ ,, לא בטוח אבל ישמצב XD

 23. מתי בפעם האחרונה נפגשת עם מספר 12?  בצפון לא מזמן ,, חח

 24. האם מספר 4 טיפוס עצבני או רגוע? עצבנייתת :0

 25. האם מספר 5 מכיר את מספר 9? כה

26.  האם מספר 8 מכיר את מספר 4? כה

27. מה מיוחד במספר 14? ק ר ו ע ה ,, [על כל הראש D:]

 28.מה  למספר 6 ולמספר 12:  הן לא ממש מכירות :]

 29.  מה משותף למספר 13 ולמספר11? ידידים

30. האם מספר 5 גר/ה קרוב אליך? בערך ,,

 31. מתי בפעם האחרונה מספר 3 היה אצלך בבית: ממ ,, ום חמישי שעבר :]

32. מתי בפעם הראשונה נפגשת עם מספר 10? היום בבצפר

 33. מה הייתה המילה האחרונה שאמרת למספר 2? "?" [חחחחחחחחחחח]

34. יש לך משיכה למספר 8?  אוקיי ,, ל א א א א !

35. הלכת פעם מכות עם 2? היה לה רצון להביא לי כאפה ,, לא יותר

 36. התנשקת פעם עם מספר 3?  אכפת לך ? :]

 37. מה המשקה האהוב על מספר 1? מים XD

 38. בן/ת כמה מספר 13?  14 וחצי...

 39. יש מצב שמספר 7 ואת/ה תהיו ביחד פעם? לאא אני לא גיי ,, מצטער להרוס לך

 40. מה התכונה שאת/ה הכי אוהב במספר 1? חברה הכי טובה :]] [לא הייתי צריך לשנות מהשאלון של אופק P:]

 

אללה חפרתי :]

ביי אנשים אוהב אותכם :)

נכתב על ידי , 3/9/2007 19:41  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על אתמול - אחד הימים הכיפים :]


מממ ,, טוב, אני מעדכן בשעה פאקינג 5 בבוקר!
ולמה ?! כי לא ישנתי כל הלילה אתמול, ואז נרדמתי בשמונה וקמתי לפני חצי שעה ,, חח כה, סיפור מוזר :]

קיצצ, אתמול היינו בסופרלנד - אני, מיטל, אמילי, ליאור ודוד שלי אושרי וחברה שלו P:
הרגשתי לא קשור,, אבל לא נורא, משפחה [;

בקיצור אמילי בקושי עלתה על מתקנים, כמעט ועליתי על הכול רק עם ליאור ,, חח

והיה שם מופע של סטאלוס ואורן חן ,, הזמינו את אמילי לבמה [כי הם ביקשו מתנדב עם קול יפה, ואמילי צרחה XD]

ואז היא שרה את אחד השירים שלהם וזה היה כל כך יפה :]]

אחר כך עלינו אני, ליאור, מיטל ואמילי [לשם שינוי] על מפלי האימה.. והייתה מאחורינו סירה עם ילדה כוסית כזאת ,,

אז ליאור התחיל להשפריץ מים ואמר לי כזה באוזן: "יש לה חולצה לבנה"

ואז צחקנו כזה ואמילי שמעה את זה ודפקה לו כאפה ,, היה ריב כזה אבל הם השלימו אחרי חצי שעה..

ואז עשינו ת'בנג'י אני, ליאור ואושרי ,, היה אחד הכיפים - הפעם אני שחררתי ת'נצרה =0

איזה מפחיד זה ,, אבל ה כ י כיף שיש :)

ואז עלינו אני וליאור על הקומבה איזה 100 פעם ברצף - היה תור קטן [ מ ו ז ר ]

אמילי עלתה גם על האינדיאני ,, חח

אחר כך אושרי הלך עם חברה שלו ואנחנו נשארנו עוד איזה שעתיים ,, לקחנו אוטובוס והוא בכלל ירד בירושלים!@#$%

נתקענו שם איזה חצי שעה, ובינתיים אכלנו במסעדה סינית כזאת [אכלתי ניוקי עם רוטב אלפרדו XD]

היה טעים ,, ואז ראינו שליד זה היה את מעלית הזמן והלכנו [מיטל שילמה בשבילי כי נשאר לי רק לאוטובוס בדיוק]

היה מזה מגניב ,, טפטפו עלינו מים והכיסאות זזים וכל מיני D:
קיצצ , היה אחד ה כ י פ י ם ! @ # $ %

 

אוף, עוד כמה שעות בצפר :(

 

טוב ,, חפיףףףףףף D=

פיצול אישיות קשהה :]

למרות שתכלס טיפה התגעגעתי להפסקות ועם החברים ולהציק לעדי סבר וליואל XD

וואי, איך חפרתי :)

אללה ביי אנשים אוהב אותכם

נכתב על ידי , 2/9/2007 04:49  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,855
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליצחק :O אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יצחק :O ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)