לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Perfection?I Don't Think So



Avatarכינוי:  Mindless Self Indulgence.

בת: 30

ICQ: 442088297 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

i got it from my mama


גיבו למטה-מחזירה תגובות
נכתב על ידי Mindless Self Indulgence. , 18/6/2009 13:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הפטמה שלי נקרעה!




וואי,כמה זמן לא הייתי פה.
קרו הרבה דברים חדשים,חלקם טובים וחלקם רעים,אבל אני לא יודעת מה יותר.
למה רעים?התאהבתי [אם אפשר לקרוא לזה התאהבתי] במישהו
למה זה רע?כי לבן אדם הזה יש חברה.
וכן,פאקינג נדפקתי במצב הכי גרוע שיכול להיות
ומה עוד יותר גרוע?אני מניחה שבשבילי הוא לא יפרד ממנה,למה כי היא זאת היא ואני זאת אני,
וכן אני יודעת שזה סתם זלזול עצמי מצידי אבל ככה זאת באמת.
הוא באמת בן אדם נשמה ומותק,אבל עדיין,תמיד השטחיות היא מעל הכל.
אבל בקשר לכל זה יש לי רק דבר אחד להגיד:הוא עיוור. (המבין יבין)



גם,רבתי עם חברה,ולא סתם חברה,אחת שבאמת הייתה חשובה לי.
כל פעם שהיינו רבות השלמנו 20 דקות אחרי,ועכשיו אני כמה לא מדברת איתה שבועיים בערך.
כן כואב לי וכן אכפת לי,אבל פשוט לפעמים היא שמה אותי בתור האחרונה ברשימה שלה,
החליפה אותי בגרסה יותר שיש לה יותר בטחון עצמי ויופי.
אבל אפילו אחרי שכבר דיברנו על זה,והיא הפסיקה להתעלם ממני
פתאום בא החבר,שת'אמת?הוא נראה לי בן אדם ממש סבבה
אבל בגלל שהוא מרחיק אותה שיניתי את דעתי,ומה שאני מאשימה אותה?
שאין לה פאקינג דעה משלה,שהיא שואלת אותו מה לעשות,ומצפה שהוא יסכים או לא.
מה עם החופש?מה עם הקשר הפתוח והמלא אמון?
היא לא מבינה את זה,אבל הבעיה היא שאני כן.
מאז שהפסקתי לדבר איתה,יש ימים שאני מתגעגעת ורוצה שהיא תהיה לצידי ותעזור לי,
אבל יש ימים שאני לא מצטערת שהפסקתי לדבר איתה.
טוב נו,נקווה לטוב D:



אבל הדבר היותר משמח שקרה,בכמה מסיבות הייתי וואי,היה כ"כ כיף
כ"כ הרבה אנשים,כ"כ הרבה אדרנלין (:
היו תמונות אבל הם לא יעלו לפה עקב חשש לטראומה
אבל היה נחמד רצח DDD:
גם יש כנרת ב3-4 ביולי,יהיה סוסD:
















כי סתם התחשק לי תמונות D:


Lasgo-Something
[מה,טוב להזכר בנוסטלגיות(:]

Opium-Губы Шепшют
[אחד השירים היפים (=]

Fast Food-Я Музыка
[גם שיר יפה ]




נכתב על ידי Mindless Self Indulgence. , 16/6/2009 00:02  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דימה D: ב-27/7/2009 14:45
 





21,213
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMindless Self Indulgence. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mindless Self Indulgence. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)