לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Living in Delusion


עוד בלוג עוד מישהי. עוד חיים שלעיתים נראים חסרי תכלית.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

הדייט המושלם


 
יצא לי לדבר עם חברה שלי בנוגע לדייט המושלם , ואיך הוא יהיה..
שלה היה משהו רומנטי, איזו מסעדה או בית קפה ושהבחור יביא לה פרח או משהו כזה.
ואז הגיע תורי...
מבחינתי הדייט המושלם יהיה .. ללכת למשחקים של הילדים הקטנים בקניון , כל המשחקי ווידיאו , וההוקי שולחן - הזה עם הדיסקית ו2 הסומבברו .
ואחרי זה פשוט להסתובב ברחוב ולדבר , אולי לשבת באיזה ספסל באיזה פארק.
הדייט המושלם מבחינתי זה להנות כמה שיותר ולהיות עצמי כמה שיותר. בלי כל ההתגנדרות הזו , בלי המסיכה של "להרשים".
פשוט לצחוק הרבה , לחייך הרבה , להסמיק הרבה.
 
 
חוץ מזה ,
יצא לי לדבר היום עם מישהו מהעבר. ידיד , חלק מחבורה שהייתה פעם.
זה היה ממש מוזר. באופן חיובי . כל החבורה שמרה על קשר חוץ ממני וחבל.
סיפרתי לס' על זה , וס' כמו ס' הייתה מופתעת ועם זאת רגילה לזה. איכשהו לאנשים מהעבר יש נטייה לצוץ בחיים שלי.
ואני ? אני רואה את זה כדבר חיובי . לרוב.
 
יש חופשת סמסטר עכשיו , אני שוקלת לנסוע לצפון לאיזה יומיים , הבעיתיות שאין עם מי.
חשבתי לנסוע עם הכלבה. רק היא ואני . אבל זה נראה לי טיפה.. אמממ.. אין לי מספיק ביטחון עצמי כדי לעשות את זה .
אבל נראה..
 
 
נכתב על ידי illusion of happines , 29/4/2008 18:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  illusion of happines

בת: 36

ICQ: 120140764 

תמונה




708
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לillusion of happines אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על illusion of happines ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)