לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

קרוב תמיד נשאר בסוף רחוק.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

הימים האחרונים.


איך הסתבכתי ככה?!

 

אני פשוט לא מבינה הוא הוא והוא?

 

הוא כזה נמושה הוא לא נישאר לראות אותי.

מה כבר קרה אז דחיתי אז ארתי לא מה כל כך קשה לקבל את זה!?

אבא אמר שאולי הוא יבוא יותר מאוחר!

 

מקווה.

 

 

האסמסים שלו משאירים אותץי עם כל כך הרבה סימני שאלה!

מדוע

 

יש לי חוקים ואסור לי להפר אותם.

זה לא נכון ולא פייר לעשות מה שאני עושה אבל איך אני יצא מזה ?

פאק נוו...

 

הלפ!

 

מעניין עם זה מה שאני חושבת או לא?

 

גורל זה דבר מענין כשהוא שאל אותי לא ידעתי לענות ולא הבנתי למה הוא מתכוון!

חבל שלא שאלתי אותו עם הוא מאמין בגורל?

 

ככה גם הייתייותר מבינה!

 

השאלה עם זה אהבה או סתם הרגשה של ביטחון להיות בסביבה שלו?!

 

מה שבטוח איתו אני עם חיוך על הפנים אני מרגישה שאכפת לא יותר מלכל אחד אחרר ... אופ.. לסבך את עצמי אני לא רוצה יותר אז עדיף לראות לאן זה מתפתח!

 

(אופקה אני חייבת לדבר איתך על היום)

נכתב על ידי דנצ'.. , 1/2/2008 19:11  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  דנצ'..

בת: 32

תמונה




451

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנצ'.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנצ'.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)