לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


God understands our prayers even when we can't find the words to say them.

Avatarכינוי:  PureWhore_†

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

תמונות,עדכון ושיר


 

*איןלימושגמהעשיתיעםהשפתייםכאן.

its something about her eyes....

בלכס.נמאס לי כבר מהמצב הזה.

אני רוצה להיות יותר ברורה,יותר ברורה לעצמי.

לדעת מה באמת אני רוצה,ואם אני רוצה.

 

נמאס לי להתחיל עם המשחקים האלה כל פעם מחדש...

 

 

ilu.

נכתב על ידי PureWhore_† , 28/6/2009 14:00  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




תכלס אנשים זה חרא של דבר.

לא משנה מה תגידו,פשוט נמאס לי כבר מהאנשים האלה.מרוב האנשים שנמצאים אצלי.

אגב במסיבה היה בנזונה,פול שתיה,שיכורים תחת תמונות אני אעלה אולי כבר פעם הבאה,

היה קצת משהו מבאס אבל בקטנה,יעבורר(:

 

את הפוסטים בבלוג הזה אני אעשה בשבילי ובכללי אם בני אדם באמת רוצים להתעדכן על המצב שלי

ובגדול כזה,אני נראהלי אחסום תגובות בקטע פה אבל אולי אני אפתח תיבת מסרים בצד

אם יהיה למישהו לומר משהו,

אם לא הוא יכול להכנס למסן אם לא הורדתי אותו עדיין בבלוג ואם כן..אז..טוב נו נגיע למסקנה בכלל שאףאחד לא קורא פה.

 

 

לילה טוב חחח

נכתב על ידי PureWhore_† , 7/6/2009 22:40  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

24,988
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPureWhore_† אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על PureWhore_† ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)