לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה אני בסך הכל רוצה? רק ליפול על גן עדן


ובשמי הקודם: "Suicide Is Painless - ללא כוונות מיוחדות"

כינוי: 

בת: 47

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

ובא לציון גואל...


 

פרץ: שלי תהיה שותפה בכירה להנהגת המדינה

 

 

 

"זהו יום חג לחברה הישראלית. כל אישה בישראל זוקפת היום את ראשה"

 

אני לא זקפתי כלום היום.

בי נשבעתי, אפילו לא את ראשי.

אני אפילו קצת יותר שפופה מהרגיל...

 

נכתב על ידי , 29/11/2005 13:04  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תמיר ב-30/11/2005 16:36



33,550
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , דת , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל...Su אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ...Su ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)