לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה אני בסך הכל רוצה? רק ליפול על גן עדן


ובשמי הקודם: "Suicide Is Painless - ללא כוונות מיוחדות"

כינוי: 

בת: 47

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

Matisyahu - King without A Crown


 

אז הייתי אתמול בהופעה של מתיסיהו בבארבי בתל אביב.

 

 

חברה אמריקאית שנמצאת פה לתקופה של שנה, סחבה אותי.

ת'אמת – הלכתי רק בגלל ש"בית הבובות" היו אמורים להופיע לפניו. ואותם אני באמת רוצה לראות. אממה – לכשהגענו, התנוסס שלט ש"בית הבובות" לא יופיעו הערב. ת'כלס, התבאסתי רצח. רק בשביל ראפר יהודי חסידי לשלם 109 ₪? למה מי מת?

 

ובכן, הזנב שלי מקופל בין הרגליים.

 

נהניתי – לגמרי... לא ידעתי שאני יכולה לאהוב רגאיי! אחרי בירה אחת, כמה סיגריות, ואני רוקדת רגאיי. אחלה קצב, כזה שלא צריך יותר מידי לזוז כשמאד עייפים.

המון אמריקאים. באמת שניסיתי להקשיב למילים, להבין את המשפטים, אבל העליתי חרס בידי. שמעתי המון "בית המקדש" ו"משיח". המוזיקה נהדרת, הגיטרה בס – מפעימה, כך גם המתופף.

 

מהרגע שההופעה התחילה ועד סופה, רקדנו ורקדנו ורקדנו. היו רגעים שפשוט עצמתי עיניים, הקשבתי למוזיקה, הפכתי מהורהרת וזזתי כמו מתוך תנועה טבעית, זרימה. לא כמו טראנסים ששם התנועות הן יותר חדות, אלא,      טוב. קשה לי להסביר תנועה...

כמו זרימה של מים מעל אבן. משו כזה...

 

נכתב על ידי , 7/12/2005 10:30  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זאפודית ב-11/12/2005 20:47



33,550
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , דת , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל...Su אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ...Su ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)